Haluaisitko seurustella mustan miehen kanssa joka tienaa n. 500€/kk?
hoikka, nokkela ja miellyttävä käytöksinen, mutta siis pa. On vasta eronnut, ollut uskoton vaimolleen todennäköisesti.
Kommentit (27)
jos muuten kiinnostava ihminen, ei miehen ihonväri eikä tulot minulla mikään seurustelun rajoite ole. En kyllä ala ketään (kokonaan) elättämään mutta jos mies tulee toimeen sillä mitä tienaa niin ihan sama jos se on varsin vähänkin. Jos menee niin vakavaksi että yhdessä asutaan voisin toki asumisen maksaa kokonaankin jos toinen on merkittävästi pienituloisempi.
Tienaisi se sitten 10000€ tai 500€ kuukaudessa.
hän loukkaantui kun sanoin että kukaan nainen halua mustaa miestä elätettäväksi joka on ihan rahaton.
ap
myös työttömällä tai opiskelijalla. Tai kotona olevalla äidillä.
Lähinnä kyse siitä että tuleeko toimeen omillaan (tuo tulotaso karsii esim. yhteistä matkustamista), ja pettääkö uudessa suhteessa. Useinhan ihmiset pettää joskus, mutta jonkun kanssa ei.
Riippuu siis ihmisestä, ihonväri tai rahatilanne ei välttämättä ole dissaava tekijä. Ihonvärilleen ihminen ei voi mitään ja rahatilanne voi parantua jos ihminen pyrkii sitä parantamaan.
Olisi tietysti kulttuurinen kynnys heittäytyä vaikka kongolaisen tai somalin matkaan, jos he perhekeskeisiä ja itse en olisi kiinnostunut heidän kulttuurista.
sanoo että vaimo oli kamala. No itse oli uskoton..
ap
olen kuullut että eräältä tyttöystävältään hän pummasi koko ajan rahaa ja kun sitä ei tullut, katkaisi välit.
ap
jo toi väri estää,saatikka että olisi persaukinen. :X
silloin voi ajautua pettämään. Osa kyllä eroaa ensin ja sitten aloittaa seikkailut.
Nuo ap mainitsemasi asiat ovat erottavia asioita. Voisi miettiä onko jotain joka yhdistäisi. Yhteen mennään yhdistävien asioiden innoittamana.
olen kuullut että eräältä tyttöystävältään hän pummasi koko ajan rahaa ja kun sitä ei tullut, katkaisi välit.
ap
tulisi olo että se ei välitä ollenkaan minusta muuna kuin rahanlähteenä, eli tuskinpa lähtisin kuvioon.
Sama kiinnotsaa kuin jotain aiempaa, eli mitä yhteistä teillä sitten on miksi suhde pienistä tuloista huolimatta kiinnostaa?
ja että minua kiinnostaa vain miehet joilla on rahaa.
Sanoin hänelle että harva nainen on hänestä tosissaan kiinnostunut noilla avuilla.
ehkä seksi kiinnostaa, mutta ei muu.
ap
Ei minusta ole kannattelemaan aikuista ihmistä.
Mieluummin olen ilman. En ala elättämään ketään ja sehän on totuus että 500€/kk ei riitä Suomessa asumiseen ja muihin peruskuluihin.
No voi voi sitten. Itsehän hän on pahempi rasisti, kun vetoaa tuohon rasistikorttiin, siksi että saisi valkoisilta naisilta rahaa. Jos noin heppoisilla perusteilla toista syyttää rasistiksi niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Pettäjä mikä pettäjä. En jaksa uskoa, että vaimossa vaan olis vikaa, jos ukko pettää...
Jos tienaisi hyvin ja olisi kristitty, niin sitten ehkä.
Siksi kysyn että koska hän väitti että olen rasisti ja että minua kiinnostaa vain miehet joilla on rahaa.
Sanoin hänelle että harva nainen on hänestä tosissaan kiinnostunut noilla avuilla.
ehkä seksi kiinnostaa, mutta ei muu.
ap
ongelmana siis näyttää käytännössä olevan se ettei tuo tyyppi ihmisenä erityisemmin kiinnosta ja ei sitten muut asiatkaan sitä kompensoi. Eli pelkkään seksuaalisuuteen perustuva suhde varattoman ulkomaalaisen kanssa ei kiinnosta. Ei varmasti kyllä kiinnosta monia muitakaan. Eri asia sitten jos löytyy joku joka oikeasti välittää hänestä ihmisenä, ihastuu ja rakastuu. Sitten voi olla että nuo muut "puutteet" menettävät merkityksensä hänelle.
Vaikka saisin miljoonan, niin en IKINÄ seurustelis mustan miehen kanssa!!!