Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalaan jäi 0 kg

Vierailija
13.05.2012 |

Mitä ihmettä on tapahtui kun painan 5 päivää synnytyksen jälkeen edelleen 85 kg, täsmälleen saman verran kuin sairaalaan lähtiessäni. Vauva painoi 3,3 kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mennessä painoin 80kg (painoa tuli 20kg) ja kotona punnitsin itseni, niin 80kg oli yhä paino.

Minulle tosin tehtiin sektio ja vatsani oli todella turvoksissa haavan ympäriltä.

Nyt painan 63kg ;) vauva täytti 7kk.

Vierailija
2/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mennessä painoin 80kg (painoa tuli 20kg) ja kotona punnitsin itseni, niin 80kg oli yhä paino.

Minulle tosin tehtiin sektio ja vatsani oli todella turvoksissa haavan ympäriltä.

Nyt painan 63kg ;) vauva täytti 7kk.

Mulle kävi kans näin, joka paikkaa turvotti sektion jälkeen ja paino oli varmaan enemmän kun sairaalaan mennessä. Kyllä se sitten lähti parin viikon sisällä. Silloin ei kauheasti naurattanut. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli raskaudessa 12 kg, laitokselle jäi ehkä 4-5 kiloa. Ekoina viikkoina lähti vielä muutama kilo. Mutta kilot tulivat takaisin, kun pikkuvauvan kanssa väsyneenä valvoessa tuli mässäiltyä. Joten ei se vakavaa. Vartalo kyllä ehtii palautua.

Vierailija
4/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panic! Ei jäänyt itselläkään kuin kaksi kiloa maksimissaan, oikein masensi kun kävin puntarissa synnärillä. Mutta siitä huolimatta kaikki 15 kiloa joista ilmeisesti suuri osa turvotusta, lähtivät kuukauden kuluessa. Maidon nousu taisi turvottaa. Synnytyksenjälkeiset viikot hikoilin kuin sika varsinkin öisin, taisi aineenvaihdunta käydä kovilla kierroksilla...

Vierailija
5/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 65 mennessä eikä laitokselle jäänyt juuri mitään. Olin yllättäen vähän turvoksissa tullessa (raskauden aikana ei turvotusta ollut). Ja hurjan nälkäinen. Imetysaikana paino tippukin sitten liikaakin!

Ei siis huolta, kyllä se siitä vielä lähtee.

Vierailija
6/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se turvotus kun maitonousee on uskomaton. Polvet ja nilkat ihan muodottomat palleroiset... kyllä se jonku viikonpäästä.

Mulla vauva on nyt 6 vk ja 7 kiloa tippunu, 14 nousi. Ja oon vetäny herkkuja niin paljonko oon ehtiny... ollu vähän rankkaa, herkut helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän