Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Olisiko sinulle ok että miehesi yöpyisi naispuolisen kaverinsa luona?

Vierailija
12.05.2012 |

En mielestäni edes ole kovin mustasukkaista sorttia,mutta tämä nyt jotenkin häiritsee..

Eli,mies on menossa konserttiin ja tämä kaveri asuu sillä paikkakunnalla,mies saisi ilmaisen majoituksen hänen luotaan eikä hotelliin tarvisi laittaa reilua satasta..

Kyseinen nainen seurustelee itsekin mutta miehensä on vaihto-opiskelijana kesään asti jossain afrikassa.

Taidan vaan olla turhaan mustis,vai?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle asia olisi ok niin kauan kuin miehelle on ok minun miespuoliset kaverini ja mahdollinen heidän luonaan yöpyminen.

Vierailija
22/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni edes ole kovin mustasukkaista sorttia,mutta tämä nyt jotenkin häiritsee..

Eli,mies on menossa konserttiin ja tämä kaveri asuu sillä paikkakunnalla,mies saisi ilmaisen majoituksen hänen luotaan eikä hotelliin tarvisi laittaa reilua satasta..

Kyseinen nainen seurustelee itsekin mutta miehensä on vaihto-opiskelijana kesään asti jossain afrikassa.

Taidan vaan olla turhaan mustis,vai?

kyllä minusta suhteessa pitää luottaa toiseen tuon verran... tietysti vähän mustis saa olla mutta järki käteen. Tästä kannattaa ehkä puhua miehesi kanssa, hyvä paikka miettiä teidän suhdetta ja luottammusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi minulla ei ole niin urpoa miestä että edes miettisi menevänsä jos tuollainen tilanne tulisi.

Kyse ei ole vain mustasukkaisuudesta, vaan toisen kunnioituksesta. Mieheni tietää etten ikinä häntä pettäisi, mutta ei varmasti saisi nukuttua tai rauhaa yöllä jos tietäisi että nukun toisen miehen kotona.

Vierailija
24/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni miespuoleisia kavereita ja on tullut nukuttua heidän luonaan opiskeluaikoina ilman, että on mitään sen kummempaa ollut välillä. Ja naispuoleinen sinkkukaverini on ollut meillä joskus kylässä, niin että itse olin suurimman osan ajasta itse töissä ja olivat miehen kanssa täällä kahden. Ei tullut mieleenkään ajatella mitään.

Jos mies haluaisi pettää, niin kyllä ei sitä mitenkään estäisi vaikka viisi varattua hotellihuonetta, joten ihan sinänsä sama menisikö sinne naisen luoksi yöksi alunperinkin.

Vierailija
25/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siinäkin tapauksessa, jos oma mies olisi ollut naisen ystävä vain sen vuoksi, että olisi aina kuolannut naisen perään niin OIKEASTI seurusteleva nainen ei voisi saada mitään kicksejä siitä, että nussii varattua YSTÄVÄÄNSÄ.

Äh, siis oikeasti, jos ovat vuosia olleet ystäviä niin miksi pitäisi nyt alkaa pilaaman ystävyys ja panemaan?

Vierailija
26/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yöpynyt lapseni kanssa ystävämiehen luona, joka ei itse silloin edes seurustellut. Oli ok myös miehelleni. Saunoimmekin yhdessä. Olemme tunteneet yli 20 vuotta ja välillämme ei ikinä ole ollut mitään. Alkoi perheiden välisenä ystävyytenä, mutta kumppanit ovat vaihtuneet, meidän ystävyys jatkuu.

Vierailija
27/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi minulla ei ole niin urpoa miestä että edes miettisi menevänsä jos tuollainen tilanne tulisi.

Kyse ei ole vain mustasukkaisuudesta, vaan toisen kunnioituksesta. Mieheni tietää etten ikinä häntä pettäisi, mutta ei varmasti saisi nukuttua tai rauhaa yöllä jos tietäisi että nukun toisen miehen kotona.

Minä voisin kunnioituksesta miestäni kohtaan olla menemättä tällaisessa tilanteessa, mutta se SYY siihen miksi haluaisin tätä kunnioitusta osoittaa olisi se miehen mustasukkaisuus! Jos hän ei olisi mustasukkainen, niin en hänen kunniaansa mitenkään loukkaisi, koska hän EI kieriskelisi sängyssä unettomana :D

Miksi ei voi myöntää olevansa mustasukkainen kun kerran on? Ei kai se niin paha asia ole?

T. Se ei mustasukkainen, jonka mielestä ois ok.

Vierailija
28/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok mulle. Enkä edes ajattele sitä säästöä, joka tulisi hotelliin verrattuna, vaan myös sitä, että mies saisi jutella heti konsertin jälkeen jonkun kanssa. On paljon kivempaa yöpyä kavereiden luona kuin hotelleissa.

Jos joku tahtoo pettää, niin sen voi tehdä missä tahansa. Olet turhaan mustis, se on mun mielipiteeni.

Vierailija
29/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei kuitenkaan ole naispuolisia ystäviä, joten ei tule vastaan tilanne.

Vierailija
30/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä sitä miehelleni sanoisi. Olen välillä oikeasti kunnolla ylimustasukkainen mutta pyrin kokoajan jalostamaan itseäni ja pääsemään siitä eroon, koska mitään syytä sille ei ole. Nykyään osaan jo hillitä itseni, kun mustasukkaisuus nostaa päätään ja toivottaisin miehelleni hyvää reissua ja pyytäisin kertomaan terveisiä. Miehelläni on paljon hyviä naispuolisia kavereita ajalta, ennenkuin aloimme seurustella. Mielestäni oli sairasta kieltää häntä yöpymästä ystäviensä luona, vaikka niin ainakin osa minusta tuollaisessa tilanteessa haluaisi tehdäkin. Mustasukkaisuus on asia, jota inhoan itsessäni eniten....

Vierailija
31/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni miespuoleisia kavereita ja on tullut nukuttua heidän luonaan opiskeluaikoina ilman, että on mitään sen kummempaa ollut välillä. Ja naispuoleinen sinkkukaverini on ollut meillä joskus kylässä, niin että itse olin suurimman osan ajasta itse töissä ja olivat miehen kanssa täällä kahden. Ei tullut mieleenkään ajatella mitään.

Jos mies haluaisi pettää, niin kyllä ei sitä mitenkään estäisi vaikka viisi varattua hotellihuonetta, joten ihan sinänsä sama menisikö sinne naisen luoksi yöksi alunperinkin.

Ei se pettäminen sitä vaadi, että mennään toisen luo yöksi. Lisäksi mulla ei ole mitään syytä olla luottamatta mieheeni.

Vierailija
32/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta sellaiseen ei kenenkään pidä itseään pakottaa. On ihan oikein myöntää itselleen, että saattaa olla jossain mielessä ja tilanteessa myös mustasukkainen puolisostaan. Minusta sinun pitää kieltää mieheltäsi tuo yöpyminen. Siinä on perustetta kylliksi, että asia vaivaa sinua selvästi aika paljon.

Jos avovaimoni sanoisi ehdottaisi nukkuvansa miespuolisen kaverinsa luona kahdestaan, vastaisin että se ei olisi minulle OK. Vastaavasti en oletakaan, että hän hyväksyisi jos minä haluaisin nukkua jonkun naispuolisen tuttavan luona kahdestaan. Kaikki meistä eivät ole muodinmukaisesti yltiöavomielisiä ja meille se sallittakoon.

Lisäksi kyllähän miesten ja naisten kaverisuhteissa useinkin on sellainen latentti seksuaalinen vire, ainakin miehen puolelta. Tämä on tullut esille monien miespuolisten tuttavien kanssa keskustellessa, kyllä lähes kaikkia tuttuja naisia ajatellaan aina vähän siinä mielessä, vaikka naiset itse eivät sitä uskoisikaan. Kaveripohjalta on moni päätynyt vällyjen väliin, vahingossa tai "vahingossa".

Vierailija
33/34 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kyllähän miesten ja naisten kaverisuhteissa useinkin on sellainen latentti seksuaalinen vire, ainakin miehen puolelta. Tämä on tullut esille monien miespuolisten tuttavien kanssa keskustellessa, kyllä lähes kaikkia tuttuja naisia ajatellaan aina vähän siinä mielessä, vaikka naiset itse eivät sitä uskoisikaan. Kaveripohjalta on moni päätynyt vällyjen väliin, vahingossa tai "vahingossa".

ja siksi minusta ei ole mitenkään "sairasta" toivoa, ettei mies menisi naiskaverin luo yöksi. Uskon, että mieheni ei sänkyyn tän naisen kanssa menisi, mutta varmasti olisi illan mittaan ilmassa tuota "latenttia seksuaalista virettä" jos nainen olisi yhtään minkään näköinen. Vaikka ei kumpikaan flirttailisi tai mitään niin taatusti ajatus viereisessä sängyssä/huoneessa puolipukeissa makaavasta neitokaisesta saisi ajatukset laukkaamaan ja tilanne olisi minusta siksi minua kohtaan epäkunnioittava.

Vierailija
34/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sallin tämän kun puoliso kävi usein toisella paikkakunnalla ja ratkaisu vaikutti ihan toimivalta niin ei tarvinnut maksaa jatkuvasti hotellista. Aika nopeasti vierailutahti tihentyi ja  parhaimmillaan oli siellä viikon kerrallaan. Lisäksi syy miksi paikkakunnalle meni jäi toisarvoiseksi ja menemisestä tuli "pakkomielle". Lopulta tietenkin selvisi, että pettämisen puolelle siinä oltiin menty jo varsin nopeasti vaikka jatkuvasti korostettiin, että kaverilinjalla ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi