Lempi biisisi, kun täytit 18v ja toivoit sitä aina baarissa.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:42"]
2005, Infernal: From Paris to Berlin
En ikinä oo oikeesti tuota kuunnellu, mutta bilettäessä jostain syystä tykkäsin. ;D
[/quote]
JOO!!! Ahahah, ja Black eyed peasin My Humps! "What you gonne do with all that ass inside your jeans..." Highlihtissa. Voi lol.
[/quote]Ohhoh, innostuksissani kirjoittelin enkut miten sattuu. Noo, nuoruuden innon piikkiin. Silleen postuumisti. Hihihi.
suru sydämein se on salaisuus, Jorma Kääriäinen agents
Olen aina inhonnut kaikkia biisejä jotka soivat baarissa. Enkä usko, että DJ:ltä löytyy niitä biisejä joita tahdon soitettavan, joten en ole vaivautunut.
Nightwish - Nemo. Vuosi 2012. En kyllä joka kerta kehdannut toivoa, kun mie käyn vain Hevimestassa. Muut Oulun baarit on täynnä pissiksiä ja paskaa musiikkia.
Nightwish - Nemo. Vuosi 2012. En kyllä joka kerta kehdannut toivoa, kun mie käyn vain Hevimestassa. Muut Oulun baarit on täynnä pissiksiä ja paskaa musiikkia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:00"]
Olen aina inhonnut kaikkia biisejä jotka soivat baarissa. Enkä usko, että DJ:ltä löytyy niitä biisejä joita tahdon soitettavan, joten en ole vaivautunut.
[/quote]
Mikä oli sitten lemppari biisisi kun olit 18 vee?
I just died in your arms tonight
(Cutting Crew)
Tauskin sinä vain sai minut kostumaan vuonna 1976 ja saa muuten vieläkin. Torttu on märkä kuin ulos jääneet villahousut rankkasateen jäljiltä joka kerta kun kuulen laulun sanat. Siinä on biisi joka saa mut syttymään.
En muista esittäjää mutta Pelimies "tänä iltana ei tuu pakkeja nananannananaa"... v 2006
Britney spearsin; Toxic.
Vuosi oli 2005.
Olin aika kova tyttö pyörittämään pyllyä tän biisin tahdissa. Siinä tanssilattialla sitten tapasinkin lapseni isän. :)
Mun lempibiisit oli just sellaisia, joita harvemmin perusbaarissa soitettiin, joten eipä niitä kehdannut toivoakaan. Tuskin olisi löytynytkään. Serkun puolesta kävin toivomassa Paula Koivuniemeä (kyllä :D) ja DJ tuhahti, että tämä ei ole mikään iskelmämesta. Kaija Koota kuitenkin soittivat... Täytin 18 v. 2007
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:19"]
En muista esittäjää mutta Pelimies "tänä iltana ei tuu pakkeja nananannananaa"... v 2006
[/quote]
Jep tämä oli parasta bailumusaa, tosin olin jo päälle parikymppinen, toinen oli TikTakin heilutaan
Kehtaako kukaan sanoa, että 1995 ja Den glider in
black eyed peasin shut up, outkastin hey ya. Vuosi oli 02-03.
2008 loppuvuodesta täytin. Baarissa toivoin aina Lady Gagan Jus Dancea ja Rihannan Disturbea :D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:42"]
2005, Infernal: From Paris to Berlin
En ikinä oo oikeesti tuota kuunnellu, mutta bilettäessä jostain syystä tykkäsin. ;D
[/quote]
JOO!!! Ahahah, ja Black eyed peasin My Humps! "What you gonne do with all that ass inside your jeans..." Highlihtissa. Voi lol.