Lempi biisisi, kun täytit 18v ja toivoit sitä aina baarissa.
Kommentit (81)
Nussinta- laulu ja joka kerta ku läksin pubii
I'm too sexy - Right Said Frediltä :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:09"]
I'm too sexy - Right Said Frediltä :)
[/quote]
ja vuosi siis 1992
Ja lisäkyssäri. Onko ko. biisi vielä lemppareitasi? :)
-ap-
Mexico. Esittäjänä Les Humphries Singers. Vuosi oli joskus sotien jälkeen...
Ei sentään lempibiisit, mutta näitä pyydettiin paljon :D
The Look - Roxette
Lambada - Kaoma
v. 1989 :D
Ensimmäisenä tulee mieleen Haddawayn What is love ja Culture beatin Mr. Vain vuonna 1993. Ihania aikoja!
Kultainen 1998 ja Dr. Bombay - Calcutta.......... voi myötähäpeän määrää kun ajattelen tuota biisiä ja sitä että sen tahtiin oikeasti bailattiin, onneksi sitä ei enään kuule missää!
Täytin viime kuussa, lempibiisi Daft Punk - Instant Crush. ;) Ja kyllä, olen "mammapalstalla" rupsahtaneiden "mammojen" kanssa, koska tylsyys ja täällä on parhaat bloggaajienhaukkumiskeskustelut.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:34"]Täytin viime kuussa, lempibiisi Daft Punk - Instant Crush. ;) Ja kyllä, olen "mammapalstalla" rupsahtaneiden "mammojen" kanssa, koska tylsyys ja täällä on parhaat bloggaajienhaukkumiskeskustelut.
[/quote]
Voi luoja!
2010 täytin 18v mutta toivoin silti Scooter - Locigal Song :)
2005, Infernal: From Paris to Berlin
En ikinä oo oikeesti tuota kuunnellu, mutta bilettäessä jostain syystä tykkäsin. ;D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:34"]
Täytin viime kuussa, lempibiisi Daft Punk - Instant Crush. ;) Ja kyllä, olen "mammapalstalla" rupsahtaneiden "mammojen" kanssa, koska tylsyys ja täällä on parhaat bloggaajienhaukkumiskeskustelut.
[/quote]
Ja sen kyllä huomaa että ikää 18 :D
50 cent: In da club :D Voi niitä ihania aikoja..
kaikkihan tässä vanhaksi tullaan. harmi että nykyisille teineille iskostuu uutisten yms. takia päähän, että ikuinen nuoruus on tavoiteltavaa, ja kun yks ryppy simmuun ilmestyy ni ollaan sitten heti lääkärin ovella. kaikki me vuosia saadaan lisää, ja elämän kuuluu näkyä. ruma tapa ajatella rupsahtaa.. ei kaikilla ole kuule louis vuittonit olalla, ja mopoautoo jonka isukki hommaa. Toki velalla saa mitä haluaa muttei järkeää :)
2005 ja Choralen Univiidakko :D