Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tekisit jos miehesi ignooraisi äitienpäivän kokonaan??

Vierailija
12.05.2012 |

Mulla varmaan odotettavissa seuraavaa huomenna: ei mitään. Ei aamiaista pöytään, ei kakkua, ei kukkkia, ei lahjaa, ei mitään. 2. yhteinen äitienpäivä ja mies ignooraa sen täysin. Viime äitienpäivänä ohitti sen sillä että oli töissä (koko päivän) ja toi edellisenä päivänä kotiin pari pensasruusua. Nyt tuskin odotettavissa tätäkään. Lapsemme 1v ei tietenkään tiedä äitienpäivästä mitään, joten sitä ei sitten juhlita meillä mitenkään:/ Tämä harmittaa siksi, että minä kyllä hommasin isänpäivänä kakut, lahjat, kortit jne, sama juttu synttäreinä ja jouluna. Mun mies ei muistaisi näistä mitään ellei joulua olisi pakko muistaa (tai eihän siinä muistamisesta ole kyse!!) Viime synttäreinä ostin ihan itse itselleni lahjan ts. ostin itselleni jotain ja hän sanoi että mä maksan sen niin se on mun synttärilahja sulle (ei tosin "muistanut" koskaan maksaa sitä). Käytiin syömässä, mä maksoin. Musta tuntuu aina että mä olen VIIMEINEN johon hän käyttäisi rahaa, penniäkään. Tiedän että vetoaa nytkin tiukkaan rahatilanteeseen (mikä on totta), mutta eihän kyse ole rahasta: paljonko maksaa vaikka yksi kukka?? Sitäpaitsi tänään viimeksi sti toiselle lapselleen (ei mun lapsi) lisää leluja... joten eipä se rahakaan nyt itseasiassa ole syy. En voi sille mitään että mua v*****aa äitienpäivä jo etukäteen, tiedän varautuvani pettymykseen.

Mitä te tekisitte?? Mä mietin että sanoisinko vain pokkana että lähde sinä kuule juhlimaan äitienpäivää äitisi luokse ja vie hänelle MUN OSTAMA lahja ja mun tekemäni (lapsen puolesta) kortti, mä lähden lapsemme kanssa vietämään äitienpäivää kaupungille - tarjoan itse itselleni kakkua ja ostan itse itselleni lahjan niin edes joku noteeraa mun äitiyden! Ja tekisi kyllä niin mieli sanoa paljon muutakin; miksi hän kuvittelee olevansa miehenä, puolisona, isänä jotenkin "jalustalla", häntä kyllä muistetaan kaikkina juhlapäivinä (ja se sopii vallan hyvin) mutta mua ei. Ja että se loppuu nyt, jätetään sitten hänenkin isänpäivät, synttärit ja joulut juhlimatta. Piste.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin miehen lupaavan kunnioittaa toivettani.

Vierailija
22/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä noista kommenteista että lapsi tosiaan oppii huomioimisen vanhemmiltaan. näin juuri. meinasinkin kirjoottaa tuohon aiemmin että en ole todellakaan ole mieheni äiti ja oman lapseni tulen kasvattamaan tässä kohtaa paremmin. eli OIKEASTI mihinkään koston kierteeseen ei ole varaa, lapsen takia. nielen kiukkuni ja juhlitaan sitten edes miehen merkkipäiviä, jotta lapsi oppii osoittamaan välittämistä/huomioimista myös juhlapäivinä vaikka isä ei sitä osaa opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ja teidän "äitien,isien, ja minkälie päiviä".

Onneks meidän perheessä ei näitä vietetä (uskonnollisista syistä) . Puolisoaan,äitiään,isää, tulee muistaa ja kunnioittaa vuoden jokaisena päivänä!! Eikä "säästää" kaikkea yhteen vuoden päivään, ihmekös te sitten petytte ..

Vierailija
24/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ja teidän "äitien,isien, ja minkälie päiviä".

Onneks meidän perheessä ei näitä vietetä (uskonnollisista syistä) . Puolisoaan,äitiään,isää, tulee muistaa ja kunnioittaa vuoden jokaisena päivänä!! Eikä "säästää" kaikkea yhteen vuoden päivään, ihmekös te sitten petytte ..

Sama juttu meidän perheessä...jos mies onnittelisi tai antaisi lahjan äitienpäivän takia, olisin pettynyt, siitä että on lähtenyt mukaan tuollaiseen kaupalliseen hömpötykseen.