Tarkistatteko kuitit kaupassa, että kaikki meni oikein?
Minä olen itse todella tarkka ja tarkistan. Varsinkin paikallisessa citymarketissa, siellä on virheitä todella usein. Alennuksia ei tule yms. Eilen sitten käytiin kaupassa miehen kanssa yhdessä, kun sanoin hänelle että tarkastithan kuitin niin lähes suuttui minulle.
Ei kuulemma tarkista vaan luottaa että kaikki menee oikein. Minusta outo asenne mutta minkäs teet
Kommentit (13)
Tänäänkin tein niin Cittarissa ja oli veloitettu 16 euron body kahteen kertaan! Ihmettelinkin kun loppusumma oli niin iso...
koska yleensä tiedän suunnilleen mitä loppusumman kuuluisi olla. Jos ennalta arvioimaani summaan on iso erotus, tarkistan sitten.
Kaikkien hintoja ei muista, mutta ainakin sen, että alennukset tulevat eikä laskuteta vahingossa kahteen kertaan.
Siwa ja valintatalo parhaita. Monta kertaa saanut ilmaiseksi ruoka tarpeet kun olen huomannut virheitä. Varsinkin jos hinnat eivät täsmää hyllylipun kanssa. Tuotteita saanut ilmaiseksi jos vanhentuneita tai huonoja löytänyt kaupoista. Laskin kerran että vuoden aikana sain 450euron edestä etuja. Aina kannattaa tarkistaa.
Pitkässä kuitissa on virhe 50% todennäköisyydellä, jos on ostanut tarjoustuotteita.
Aika monta kertaa on hupsista vain väärä hinta ohjelmoitu tuotteeseen.
ipanat kiljuu ja tädit tunkee päälle ja lompakko on laukun alimmaisena. Mun elämä ei kaadu pariin euroon.
Mäkin suuttuisin, jos joku nillittäisi noin pienestä, vaikka on muutakin elämässä kuin parin euron tarkistus. Miehelläni on juuri tuollaisia neurooseja päivämäärien kanssa jne. ja mua niin ottaa pattiin.
viimeisin virhe oli pari kk sitten se, että reilun euron arvoisesta mehusta oli laskutettu n 18 euroa!
ja se, jos mikä, on virhe!
Varmaan joka viidennessä kuitissä on virhe:
- aleprosentilla ostettu ei ole alessa
- tuotteita on lyöty kahteen kertaan
- hinta on muuten eri kuin hyllynreunassa
paikallinen K-market on pahin, siellä on virheitä noin joka toisessa kuitissa
En nykyään siellä enää juurikaan edes asioi, kun en jaksa aina valittaa
En jaksa, enkä kehtaisi valittaa. Olen ollut itse kassalla töissä, ja ne valittajat on usein niitä köyhiä narkkareita / yh-äitejä, jotka eivät itse osaa lukea tarjouksia/käyttää plussakorttia. En ole köyhä, enkä halua vaikuttaa siltä. Osaan suht hyvin arvioida, paljonko ostokseni maksavat. Usein en kuitenkaan katso tuotteiden hintaa, joten jos lasku on yli 5€ suurempi kuin odotin, niin katson kotona mitä oikein tuli ostettua ja millä hinnalla.
ellei tule outo summa. Alennukset katson yleensä samalla kun kassa vetää viivakoodit.
ja yleensä lapset sanoo siinä vaiheessa: "Voi ei, äiti tarkastaa kuitin ja löytää virheen ja sitten se menee valittamaan"