Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kassa sujauttanut oman ostoksen meidän piikkiin?? (kuittiasiaa)

Vierailija
12.05.2012 |

Kuitissa oli vajaan neljän euron arvoinen elintarvike, josta olen satavarma, etten ole ostanut eikä kassissa ollut. Jonossa ei myöskään ollut minua ennen eikä jälkeeni ketään, että olisi voinut jonkun muun ostos sujahtaa ostosteni sekaan. Onko tämä kassojen tapa varastaa??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katkishässäkkä "korvaa" sen. Eli joku item sulta nyt velottamatta.

Vierailija
22/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on pikakoodina joku ihme salaattijuttu, jolla korvataan jotkut tuotteet. Oliskohan painanut sitä vahingossa tai tosiaan korvannut jonkun toisen tuotteen sillä. Kysymällähän tuo selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös tolla nimellä. Ostitko mitään eläinosastolta?

Vierailija
24/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun ostos on löyty vääränä tuotteena, se mulle tulee tästä mieleen.

Ap, sitten vielä helpottava ajatus: kun reklamoit, niin eivätköhän ne siellä kaupassa itse selvitä, mistä oli kyse. Sinä saat rahasi takaisin, he selvittävät rikoksen, jos siltä heistä näyttää.

Vierailija
25/25 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kuvittelet, että tällaisesta olisi kassalle jotain hyötyä? Kaupan henkilökunta ei varastaessaan tuotteita todellakaan maksata niitä muilla, vaan vain sujauttaa kassiinsa. Ei kukaan siellä kaupassa laskeskele että "oho, meillä on täällä vaan 67kpl näitä sillisalaatteja kun kuittien mukaan pitäisi olla 68kpl vielä jäljellä". Virheitä sattuu, ihan kaikille. Jos tämä ei ollut sinun virheesi, niin älä nyt hyvä ihminen nosta siitä mitään metakkaa. Kaupoissa on usein hirveät jonot, ja myyjille sattuu joskus virheitä. Kukaan ei tällaista tee tahallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme