Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa, synnytyksen jälkeen menkat

Vierailija
12.05.2012 |

Synnytyksestä nyt tasan 6 vko. Jälkivuoto oli pari kolme päivää pois ja nyt alko varmaan menkat kun t-o-d-e-l-l-a runsasta vuotoa ja menkkakipuja alamahassa. Ihan hirveetä olla sitellä, pysty ees käveleen ko lorisee verta. Tekis mieli laittaa tamponi, mutta en tiedä saako sitä laittaa. Jälkitarkastus olis vasta viikonpäästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kolmesta jättikokoisesta siteestä läpi. Se on luultavasti ihan normaalia. Kohtusi on vielä isompi kuin aikaisemmin ja siksi sitä limakalvoa=vertakin tulee PALJON. Osta jättikokoisia siteitä, mulle vain jotkut MAXI ULTRA MITKÄLIE SUPER imukykyiset riitti tossa tilanteessa.

Vierailija
2/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kolmesta jättikokoisesta siteestä läpi. Se on luultavasti ihan normaalia. Kohtusi on vielä isompi kuin aikaisemmin ja siksi sitä limakalvoa=vertakin tulee PALJON. Osta jättikokoisia siteitä, mulle vain jotkut MAXI ULTRA MITKÄLIE SUPER imukykyiset riitti tossa tilanteessa.

tunnissa läpi useasta paksusta siteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on hyvä käydä varmistamassa että kaikki ok.

Minulla alkoi menkat 4vkoa synnytyksen jälkeen ja toisen lapsen synnytyksen jälkeen meni 6vkoa :(

mutta oli normaalit kuukautiset.

Vierailija
4/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskai sitä varalta soittaa neuvolaan, oon kyllä 90% varma että nämä on menkat.

Mulla on aina ollu tosi runsaat kuukautiset, en tiedä onko nämä sen runsaammat kun ennen vai tuntuuko vain kun ei voi käyttää tamponia. Mitä ootta mieltä uskallanko laittaa tamponin?

Tympäsee kyllä kun toivoin että oisin säästyny menkoilta vielä vähän aikaa..

Vierailija
5/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskai sitä varalta soittaa neuvolaan, oon kyllä 90% varma että nämä on menkat.

Mulla on aina ollu tosi runsaat kuukautiset, en tiedä onko nämä sen runsaammat kun ennen vai tuntuuko vain kun ei voi käyttää tamponia. Mitä ootta mieltä uskallanko laittaa tamponin?

Tympäsee kyllä kun toivoin että oisin säästyny menkoilta vielä vähän aikaa..

Vierailija
6/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen mulla alkoi menkat muistaakseni 12 viikkoa synnytyksen jälkeen. Mutta ne olivat aivan järkyttävän runsaat. Yölläkin piti ainakin kahteen kertaan olla vaihtamassa suojaa ja silti lorahteli yli. Ja kestivät yli viikon.

Toisen jälkeen menkat alkoivat 8 viikkoa synnytyksestä. Taisi olla viikko väliä jälkivuodon loppumisen ja ekojen menkkojen välillä. Jipii. No, ne menkat olivat kuitenkin siedettävissä. Ei läheskään niin runsaat kuin esikoisen jälkeen.

Eli mun mielestä sulla voi hyvinkin olla ekat menkat. Mutta kannattaahan se käydä tarkistuttamassa jos vähänkään epäilee muuta.