Mitä miehenne ostaa äidilleen äitienpäivälahjaksi?
Kommentit (6)
varmaan soittaa vaan, jos sitäkään.
Toivotteko samanlaista käytöstä omilta pojiltanne?
Toivotteko samanlaista käytöstä omilta pojiltanne?
Toivon että hän saa mukavan anopin, sellaisen kun itse aion olla.
Välillä vaan välit tulehtuu, sille ei voi mitään. Mun mies on maailman ihanin, että hyvin olen valinnut. Mitä aitinsä kanssa on tekeillä, ei kuulu minulle.
-4-
tilattiin molempien äideille ifolorilta mukit muksujen kuvalla. ja suklaata tietty.
Jopas olette miehet valinneet :( Toivotteko samanlaista käytöstä omilta pojiltanne?
on todella etäiset välit äitiinsä. Sille on syynsäkin, mutten viitsi nyt tässä alkaa toisten asioita levitellä. Sanotaan nyt niin, että mielestäni anopin olisi aikoinaan pitänyt toimia vähän enemmän siihen suuntaan, että välirikko olisi paikattu kunnolla.
Ollaan kyllä nyt lapsen syntymän jälkeen oltu vähän enemmän tekemisissä anopin kanssa, ja musta hän on kyllä ihan kiva ihminen. Asutaan aika kaukana, joten luontevia välejä on hieman vaikea luoda. Ajattelin kyllä lähettää anopille sähköpostilla kuvan vauvastamme. Meinasin laittaa paperikuvan, mutta meni liian myöhäiseksi paperikuvien teettäminen.
Toivon, että mulla ja pojallani ei tulisi mitään välirikkoja. En nyt niinkään ajattele, että voi kun poikani aina muistais lahjoa mua äitienpäivänä.
Ovat puhuneet toisilleen viimeksi noin vuosikymmen sitten.
Itse sanoisin, että horsma riittää jos ei tiedä äidin (kohtuuhintaisia) kiinnostuksenkohteita. Voisin kuvitella ostavani jonkun keittiövehkeen kyllä esimerkiksi.