Mikä kakku teillä tiedossa huomiseksi?
Meille tulee mun lemppari, puolukka-suklaa-moussekakku :)
Tehtiin yhdessä miehen kanssa jääkaappiin huomista odottamaan.
Kommentit (34)
lapsen lemppari, ja toki minunkin. Fördingen vai miten helkkarissa se nimi kirjoitetaan?
Niin sitä esitetään hienoa naista täällä, mutta silti ostetaan lidlistä kakku. Tsk tsk.
Stockalla ei ole mutakakkua, vaan prinsessaa ja kinuskia. Lidlistä taas ei saa frödingeltä kuin mutakakkua, joten BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED
Olen muuten ostanut Frödingen mutakakkua mm Cittarista.
ihan sillä idealla, että sen voi sitten pakastaa, kun ollaan syöty siitä pari palaa. Olemme olleet viime viikon lomalla, ja syöneet joka päivä ulkona, myös sitä kakkua. Olo on niin karmea ja housut kiristää, että just kakkua viimeiseksi tekee mieli. Lasten vuoksi piti kuitenkin joku kakku tehdä.
Pakastimessa on joku hätävarakakku vieraita varten, mutta katotaan nyt tekeekö mieli kakkua huomenna. Turha sulattaa kakkua kun emme syö kuitenkaan kuin palat ja loput menisi roskiin.
Mies sit siivosi sillä aikaa (ja siitä hommasta en todellakaan pidä :)). Kakuksi tein tällä kertaa appelsiini-valkosuklaa tuorejuustokakun, joka on ehdottomasti yksi mun lemppareista... tulee hieman Fazeriina suklaa mieleen siitä. NAM! Huomenna herkutellaan!
joka aloitettiin jo tänään. Mies teki sen perjantain ja lauantain välisenä yönä kun nukuin. On vähän niinkuin muisto meidän suhteen alkuajoilta, jolloin tuota kakkua syötiin usein. Meillä on lapsella allergiaa mikä aiheuttaa aika paljon rajoitteita siihen, mikä kakku hänellekin käy. Toi oli tosi hyvä kakku ja arvostin miehen elettä varsinkin kun meillä on ollut aika rankka viikko, flunssan ja töiden takia.
minä en itselleni kakkua todellakaan leivo ja mies lähti just baariin. lapsikin on vasta kolme, joten ei ole kakkua tulossa :/
Hyvä aamiainen minusta äitienpäivänä se juttu...
Ja ruokaa en kokkaile silloin.
tykkään siitä oikeasti
-muuten leivotaan paljon, ja ei tule kaupan valmiita kakkuja ostettua
itse tein, muuten ei olisi kakkua tullut. Yleensä juhlitaan ilman kakkua nämä aikuisten juhlat.
suklaakakun kirsikkatäytteellä, niin kuin joka vuosi! :) On ehdotonta lempparia.
kukkana tuollainen pieni ruusu, jonka otan viikossa hengiltä. Sanoin asiasta miehelle, ja että tois jotain muuta vaikka leikkokukkia. Mutta ei. ei kai raskinut ostaa muuta.
olikohan pirkka tai yhteishyvä lehdessä joskus ohje..
Olin kyllä hiukan mukana valkosuklaatäytettä tekemässä, kun eivät liivatetta ole ennen käyttäneet. Pohjan leipoi lapset(5) yhteistuumin päivällä..
aamulla isän kanssa saavat suklaakuorrutuksen tehdä!
varmasti hyvää!!!
usko,että mitään kakkua saan.
itse en kyllä rupea leipomaan ja tuskin mieskään.
Yleensä siellä on ollut suklaamoussekakku ja perinteinen mansikkakakku.
Aamulla perinteisesti mansikoita ja siirappia.