Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten löytäisin sen, mitä tehdä isona?

Vierailija
12.05.2012 |

Olen kiinnostunut vähän kaikenlaisesta, mutta mihinkään ei ole suurta intohimoa. Mikä tai kuka vois auttaa mua löytämään alan, josta tykkäisin paljon? Olen jo 37 v...

En välttis jaksaisi enää opiskella mitään pitkää tutkintoa, olen jo FM ja BBA. Että kyllä toikin koulutus jo pitäis johonkin riittää. Tosin jotain lyhyempää, about vuoden koulutusta voisin miettiä.

Olen vaan niin kyllästynyt, kun en tiedä, mitä haluaisin tehdä työkseni. Olen kyllä koko ajan ollut töissä, mutta ilman suurta intohimoa työhön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, homman nimihän on se että työ on työtä. Harrastukset, karkki ja kaverit on sitten niitä kivoja juttuja. Töissä ei tarvitse innovatiivisesti ja dynaamisesti luoda yhtään mitään, töitä tehdään että saadaan rahaa että voidaan maksaa laskut ja verot. Jos niiden jälkeen jää vielä ylimääräistä, voi vähän harrastella niitä juttuja mitä kohtaan tuntee sitä kaipaamaasi suurta intohimoa.

Vierailija
2/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille ihmisistä työ on vain työtä johon ei ole sen kummempaa intohimoa, vaan sitä tehdään siksi että saa elatuksen. On tosi hienoa jos jollain on jokin vahva intohimo josta saa itselleen vielä ammatinkin tehtyä, mutta useimmilla näin ei ole, eikä heidän/meidän tarvitse sellaista myös väkisin yrittää etsiä. Tyytyväinen elämäänsä voi olla vaikka työ onkin vain työtä, lievästi tylsää mutta siedettävää.

- Tämän kirjoittaja on 38 v. ihminen joka tekee it-hommia työksee ihan tyytyväisenä ilman minkäänlaista intohimoa niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä elämän nautintoja lähtisi työstä etsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan