Ärsyttääkö muita tuo Jippu??
Harvat ihmiset ärsyttää mua, mutta toi Jippu...
Argh!!! Jotenkin se vaan on niin...Ei nyt tuu ees muita biisejä siltä mieleen kuin se Samuli Edelmanin kanssa laulettu.
Kommentit (30)
Korostaa aina sitä tuskaansa...elämä ainaista draamaa!
Nyt ero 8kk avioliiton jälkeen, onneksi on jo uus mies niin ei oo niin vaikeeta...
munkin mielestäni.
Aika monet asiat voi kyllä laittaa nuoruuden piikkiin, mutta silti.
Tää oli musta aika hyvä... Lehdessä juttu, kuinka on laittanut yksin eropaperit ja seuraavana päivänä juttu siitä kuinka hän on parisuhteessa ja tämä uusi mies tukee häntä kaiken tämän keskellä. Jutussa hän myös kertoo, kuinka eropäätös on kypsynyt pikkuhiljaa. Naimisiin meni lokakuussa!
No, mutta hei... Jippu omien sanojensa mukaan aina varoittaa kaikkia miehiä, että hänen kanssaan ei kannata ryhtyä mihinkään, koska hän nyt vaan on erilainen. Kun näin on miehelle sanonut, niin sitten ei tietenkään tarvitse enää ajatella miten muita kohtelee, kun... Mähän varoitin!
Heee!
ja lisäksi hänen musiikkinsakin on täyttä kuraa omaan makuuni. Sietämätöntä suorastaan.
Ottaa itsensä liian vakavasti ja taitaa olla itse itsensä suurin fani.
ja ne kipupisteet ja se on niin rikki ja keskeneräinen ja mitä vielä. Se on niin auki, se on niin haavoilla!
ja sitä sen tuskaa... suurimman taistelun hän varmaan käy päänsä sisällä ja me nähdään noissa haastatteluissa se promille.
Mutta kun se on sitä koko ajan! MINÄ ja MINUN tuska!
Ja jos ei ole tuskaa niin se tekee sitä tuskaa vaikka eroamalla. Ihminen ei osaa elää elämäänsä normaalisti vaan se on yhtä draamaa ja sen näyttelemistä/kehittämistä.
ja ne kipupisteet ja se on niin rikki ja keskeneräinen ja mitä vielä. Se on niin auki, se on niin haavoilla!
levyntekoprosessistaan. Se oli niin tuskaa se luominen! Ja ne kaikki sen kipupisteet oli siinä sen edessä niin levällään!
aina ensimmäisenä mieleen se kun se oli joskus muinoin Idolsissa vierailevana tuomarina. Ei osannut muuta kuin jankuttaa että päästäkää tuskanne näkyviin.
aina ensimmäisenä mieleen se kun se oli joskus muinoin Idolsissa vierailevana tuomarina. Ei osannut muuta kuin jankuttaa että päästäkää tuskanne näkyviin.
kun niillä piti olla sitä kamalaa tuskaa ja surua. Ja sitä piti tuoda esille. Eih, kärsin myötähäpeästä kun sillä ei ollut muuta sanottavaa kun se tuska, ja tuskaa sitä ja tätä.
Juu, en tykkää noin tuskaisista ja negatiivisista artisteista, enkä tykkää Jipun biiseistäkään. Liian vakava ja tekotaiteellinen koko Jippu.
Se tekotaiteellisuus! Jossain haastattelussa Jippu kertoi, että sanoitusten teko uudelle levylle oli tuskallista (!), kun hän kuitenkin on tällainen runotyttö. Ja kun hän ei nyt halunnut tehdä tekstejä "jonnekin runoavaruuteen", vaan ihan tavallisille ihmisille. Voi Jippu-parkaa, on se niin tuskallista olla Luova ja Erilainen meidän tavallisten pulliaisten keskellä!
miksi se ylipäätänsä edes tuli yht äkkiä julkisuuteen, jonkun surkean levyn takia? ennen ei puhuttu koko roskasta mitään ja nyt pienessä ajassa se on kertonut elämäntarinansa jokaiselle lehdelle ketä siitä on vaan vaivautunut edes kirjoittamaan. jippu takaisin pimentoon, ilman edelmannia ei kukaan edes tietäisi sen yhtäkään biisiä!
miksi se ylipäätänsä edes tuli yht äkkiä julkisuuteen, jonkun surkean levyn takia? ennen ei puhuttu koko roskasta mitään ja nyt pienessä ajassa se on kertonut elämäntarinansa jokaiselle lehdelle ketä siitä on vaan vaivautunut edes kirjoittamaan. jippu takaisin pimentoon, ilman edelmannia ei kukaan edes tietäisi sen yhtäkään biisiä!
minusta tuo jankkaus alkoi joskus 2008 kun se sai kultalevyn. Kuka teki minussssta tän naisssssshen......
Kertoo molemmista kaiken oleellisen...
Ja ihan pidänkin siitä, muhun jotenkin iskee sellainen herkkä, kärsivä ja riutuva meininki.
MUTTA ristiriita tulee siinä, että tosiaankin tyyppinä ärsyttää ihan hirveästi. Kuuluu just niihin harvoihin tyyppeihin, jotka ärsyttää ihan suunnattomasti. Mä koen, että mua ärsyttää eniten se tietty keskenkasvuisuus, huomiohakuisuus ja erikoisuudentavoittelu. Ihan kuin janoaisi sitä huomiota niin valtavasti, että täytyy koko ajan yrittää jotenkin "säväyttää". Sellainen henkinen ekshibitionisti, pakko koko ajan paljastaa itselleen kaikkea.
Mun mielestä ikä ei kyllä ihan hirveästi selitä tuota, on kuitenkin yli 25 jo käsittääkseni. 18-vuotiaalta tuo vielä olisi ns. normaalia käytöstä. Siis se minäkeskeisyys. Jotenkin tulee sellainen olo, että tämä kaikki tuskassa ja surussa riutuminen ja huomion hakeminen on niin "kivaa" (koska saa keskittyä vain itseensä ja muutkin keskittyy vain häneen) ettei aikuistuminen ehkä edes kiinnosta. No, en mä toki voi tietää. Kyllä mä uskon, että hänellä ihan oikeasti on jotain vaikeita tunne-elämän juttuja taustalla jne, eli en ajattele että siinä nyt täysin tasapainoinen ihminen vain itsekkäästi hakee huomiota. Mutta jotenkin tuntuu, että se omassa itsessä kylpeminen on jotenkin niin palkitsevaa ettei kiinnosta ottaa vastuuta ja aikuistua.
tekemään vaikka vapaaehtoistyötä, niin se suunnaton tuska hellittäisi.
Jippu on juuri niitä nais"artisteja" jotka kirjoittavat kappaleensa kuukautisverellään ja ovat niiiiin kärsivää taiteilijaa että..
Lisäksi minua ärsyttää että ko. tyyppi on liitänyt julkisuuteen covereilla.