Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita tuo Jippu??

Vierailija
12.05.2012 |

Harvat ihmiset ärsyttää mua, mutta toi Jippu...

Argh!!! Jotenkin se vaan on niin...Ei nyt tuu ees muita biisejä siltä mieleen kuin se Samuli Edelmanin kanssa laulettu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö - tai sitten yrittää kovasti brändätä sellaista itselleen. Välillä nimittäin tuntuu niin maanisilta noi sen jutut, erot ja pikaliitot ja mitä lie, ja sitten taas nyyhkitään tuskassa sängyn pohjalla. Järkyttävin tähänastisista oli Kuukausiliitteen tuplahaastattelu Jipusta ja armaasta isästään.... Ihan hakemalla haettu jotain järkyttävää perhepotrettia siihen, ja sellainen se kyllä olikin. "Kun isä sanoo rakastavansa taiteilijuuttani, hän tarkoittaa rikkinäisyyttäni" tms. Hrr, kylmät väreet! Nyt äkkiä se tyttö pois julkisuudesta ja johonkin hoitoon, ei ole enää edes hauskaa. Ja kuinka pitkään se voi edes lypsää sitä sen "oon niin rikki, oon niin pirstaleinen"-mantraa, tulee vaan mieleen.

Vierailija
22/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsomatta milloin vain voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta julkisuuskuva oli kyllä vähän ärsyttävä. Mutta

nyt kun luin HS:n kuukausiliitteen jutun, niin hän vaikutti oikeastaan aika itseironiselta tuon synkistelyn ja draaman suhteen, ja ärsyttävyys väheni. (livenä hän voi olla kyllä rasittava).

Vierailija
24/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

T: Reiska

Vierailija
25/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänellä on niin kaunis ääni. Mutta sitten ostin levyn, ja siinä suudeltiin ratikan penkkiä ja kylmää katua ja lasinsirpaleita ja vieressä makaavaa pulsua jne. :D Siis koko ajan suutelin tuulta jne. Ja kyyneleet vierii pitkin kasvoja...

Tässä näitä sanoja, piti ihan kaivaa:

-Suutelen etupenkkiä

-Toisella on niin kova ikävä ja se kantaa käsissään kyyneleitä

-ja öisin yksin mun pehmoleluja suutelin niin

-silmään mustan kyyneleen

-sun päiväpeitossa mun kyyneleitä

-Oltais jäädytty kiinni kyyneliin

-suutelet mun siskoo autossa

-Sinä kylmänä iltana häntä suutelin.

-Hiuksiini sulaa mun kyyneleitä.

-Samettitakin nappia salaa suutelin ja odotin

Juu, pahvista tehdyt sydämet, kristallivirtaan jäätyneet kyyneleet ja kuolleet tähdet katuojissa. Kuulostaa kutakuin mun teiniangstiltani 14-vuotiaana. :)

Mutta toivottavasti tyttö pärjää!

Vierailija
26/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen inhoilemiseen? keskity muihin asioihin.

Vierailija
27/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ppinngg! Kilahdus* NO ÄRSYTTÄÄ!!

Se taitaa olla sen naisen tarkotuskin, oikein elämäntehtävä. Herramunjee, miten tuskanen ihminen se onkaan! Ja se laiskanröyhkeä katse, jolla se aina tollotaa kameraan..En kestä sitä. Se katse on mun silmääni pelkästään wannabe-tuskanen.

Jippu tuo huonoimmat luonteenpiirteeni esiin, vaikken edes tunne hänen musiikkiaan sen kummemmin, enkä tiedä hänestä muuta kuin että on sen ooppealaulaja-Elorannan tytär. Mutta *tiedän* hänen "TUSKAN" ja tunnistan mutisevan lauluäänen radiosta - ja sekös (mua) ärsyttää.

Onneksi radiokanavaa voi vaihtaa tai pistää koko aparaatin kiinni, niin ei koskaan vaivaa kauaa.

http://1.bp.blogspot.com/-TTosTTUu2Tc/TsaynVTxZaI/AAAAAAAABME/-cR7Jpjyd…

Vierailija
28/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen saa olla oma itsensä. Ja se, jota tämä ärsyttää - se on ärsyyntyjän ongelma. Hänen pitäisi pohtia, mikä trauma itsellä on.

Vierailija
29/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen saa olla oma itsensä. Ja se, jota tämä ärsyttää - se on ärsyyntyjän ongelma. Hänen pitäisi pohtia, mikä trauma itsellä on.

Ei muita ongelmia. ;)

Vierailija
30/30 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän