Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä salaat työkavereiltasi?

Vierailija
12.05.2012 |

Mulla:

- illalla kodin rauhoituttua tupakoin valtavasti

- kerran kk vedän hurjan humalatilan

Olen terveydenhoitoalalla esimiesasemassa,fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa ja semmoinen äitihahmo. Eivät ikinä arvaisi,mitä teen vapaa-ajalla ; )

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä bloginpidosta :) Kumpaakin joutuu aina jännittämään "jäänkö kiinni", heh heh.

Vierailija
2/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu niille ja mä olisin jotenkin velvollinen avautumaan yksityisasioistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytännössä mitään salaa, mutta kukaan meistä ei halua puhua yksityiselämästään ja se sopii minulle.

Puhumme paljon kaikesta ajankohtaisesta, kaikkea yleismaailmallista tulee mietittyä jne.

Ja siis kyllä me toisistamme tiedämme esim. siviilisäädyn, lasten määrän, lemmikit yms. mutta sitä yksityiskohtaisemmaksi ei olla menty.

Luulen että tämä johtuu siitä että emme tee tiimityötä, vaan kaikki työskentelevät omina yksiköinään. Luulen myös että sillä on osansa asiaan että olen miesvaltaisella alalla ja työpaikallani on tasan kaksi naista. =D

Vierailija
4/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla:

- illalla kodin rauhoituttua tupakoin valtavasti

- kerran kk vedän hurjan humalatilan

Olen terveydenhoitoalalla esimiesasemassa,fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa ja semmoinen äitihahmo. Eivät ikinä arvaisi,mitä teen vapaa-ajalla ; )

Tupakoitsijat ei sitten koskaan ymmärrä ettei sitä löyhkää pysty millään kätkemään... Vaatteet, hiukset, kaikki haisee ja kdet pinttyy tupakanhajuisiksi. YÖK. Ja vanha viina haisee myös.

Vierailija
5/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se,että vietän aika reipasta seksielämää. Mua pidetään hiljaisena yh:na,joka suree vielä eroaan.

Vierailija
6/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen työtoveristani eroon.ja ennenkaikkea sen, että olen suuressa asemassa myötävaikuttamassa siihen, että siitä on päästävä eroon.minun mielipiteeni on se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
7/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on päässyt käymään niin, että yhden työkaverin kanssa vietämme aikaa yhdessä myös lakanoiden välissä. Puhdas seksisuhde.

Siitä ei keskustella lounaspöydässä ;)

Vierailija
8/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelen yhden työkaverini pojan kanssa

kotini on epäsiisti (olen työssä, jossa pitää olla siisti)

Vierailija
9/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki työmatkat eivät ole oleellisia vaan pomo järkkää niitä sen takia, että pääsemme viettämään aikaa yhdessä sekä harrastamaan seksiä.

Olemme molemmat varattuja ja molemmilla on 3 lasta.

Vierailija
10/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen salaan työkavereilta, että meillä on kotona sekaista. ;)

Vierailija
11/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syön mielialalääkkeitä voidakseni olla töissä

- työyhteisö ahdistaa minua

- haluan vaihtaa työpaikkaa ja alaa mahdollisimman pian

Vierailija
12/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua työkavereideni tietävän, että olemme keskimääräistä varakkaammi perhe. En halua että tietävät tästä. Teeskentelen olevani ihan tavis ja osallistun muitta mutkitta asuntolaina keskusteluihin ja muihin " oispa varaa reissata enemmän" jne juttuihin. Salaan ison asuntomme Espoossa merenrannalla jne.