Lue keskustelun säännöt.
Munaton ihminen.. tai siis mies...
21.05.2012 |
Hirmuisen kiltti, avulias ja muutenkin mukava, mutta täysin vailla kykyä tehdä päätöksiä tai ilmaista omia tarpeitaan..
Onko tommoisella miehellä mitään toivoa? Vai voisko se muna vielä löytyä jostain? Jos niin voisko sitä avittaa miten?
Miehellä ikää 50+
Kommentit (2)
Ei vanha koira uusia temppuja opi..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mitään toivoa? :(