Minkälainen on tuntemasi kauris-nainen?
Kommentit (34)
Kaunis, älyttömän fiksu ja hurmaava. On minun esihenkilöni ja aivan paras ihminen koskaan! Siis oikeasti, kuuntelee, sovittelee, saa kaikki tekemään parhaansa.
Naurattaa aina kun luen horoskooppikuvauksista, että kauris on kunnianhimoinen ja työnarkomaniaan taipuvainen. Itse olen käynyt vain lukion ja työura on satunnaisia keikkoja siellä sun täällä. Olen reippaasti yli 30v. Tilanne on puhtaasti oma valinta, koska uraelämä ei kiinnosta mitenkään.
Millainen sitten olen? Tulen toimeen aikalailla kaikkien kanssa, mutta viihdyn parhaiten yksin. Muiden seuraa vain pieninä annoksina. Ystävänä olen luotettava ja kuulemma ihminen, jolle on helppo kertoa asioita. Uudessa seurassa olen ujo ja hiljainen, tutussa seurassa puhelias. Tietyissä asioissa olen itsekäs ja itsepäinenkin. Laiskuuteen taipuvainen, mutta jos jotain on luvattu, se tehdään huolella ja jopa perfektionistisella tarkkuudella. Arvoiltani olen enemmän konservatiivi kuin liberaali. En halua erottua, mutta en myöskään mene esimerkiksi muodissa mukana. Klassinen voisi kuvata tyyliäni. Samat vaatteet niin kauan kuin siistinä pysyvät. Laittautumisesta en välitä, mutta pidän kuitenkin sen verran huolta itsestäni, että näytän siistiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei omaa hyvää huumorintajua..." Kauriilla on erilainen huumorintaju. Se on hieman sarkastinen eivätkä kaikki ehkä ymmärrä sitä. Tiedän monta erityisen hauskaa kaurista.
Kauris on epäluuloinen uusia asioita ja ihmisiä kohtaan. Saattaa siksi antaa hyvinkin kylmän ja järkipohjaisen kuvan itsestään. Kauris kyllä nauttii nimenomaan älykkäästä seurasta ja paljastaa herkkyytensä vain harvoille ja valituille.
Kauris suhtautuu työhönsä vakavasti eikä voi sietää laiskureita. Kauris on yksinäinen puurtaja eikä useinkaan tiimityössä edukseen. Polttaa helposti itsensä loppuun.
Seksuaalisesti yksi kinkyimpiä merkkejä. Tosin paljastaa tämän puolen vasta tuntiessaan olonsa ehdottoman turvalliseksi.
Ihan kuin tuntisit minut pohjia myöten. Ehkä tunnetkin :D Niin osuva oli kuvauksesi.
Kauris vm84
Silvia ja Lenita ovat kauriita ja Tavvja. Uranaisia, kovia, kiipijöitä.
Bisnes, bisnes.
Marin on skorpioni aurinko mutta kauris kuu - se selittää paljon.
Leijonat syö kauriita.
Suhde ei tomi.
Yksi höppänä alapeukuttaa kaikkia, jotka eivät tue stereotyyppistä "uraorientoitunut itsekeskeinen piikittelijä" mielikuvaa, jota horoskooppikuvaukset yleensä tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Leijonat syö kauriita.
Suhde ei tomi.
Olet oikeassa. Kerran olen leijonaan haksahtanut ja toista kertaa en sitä tee. Kokolailla kaikkein vähiten itselleni sopiva ihmistyyppi oli hän.
Vierailija kirjoitti:
"Ei omaa hyvää huumorintajua..." Kauriilla on erilainen huumorintaju. Se on hieman sarkastinen eivätkä kaikki ehkä ymmärrä sitä. Tiedän monta erityisen hauskaa kaurista.
Kauris on epäluuloinen uusia asioita ja ihmisiä kohtaan. Saattaa siksi antaa hyvinkin kylmän ja järkipohjaisen kuvan itsestään. Kauris kyllä nauttii nimenomaan älykkäästä seurasta ja paljastaa herkkyytensä vain harvoille ja valituille.
Kauris suhtautuu työhönsä vakavasti eikä voi sietää laiskureita. Kauris on yksinäinen puurtaja eikä useinkaan tiimityössä edukseen. Polttaa helposti itsensä loppuun.
Seksuaalisesti yksi kinkyimpiä merkkejä. Tosin paljastaa tämän puolen vasta tuntiessaan olonsa ehdottoman turvalliseksi.
Tunnistan tästä kyllä itseni, kauris olen. En kuitenkaan ole työssä loppuunpalavaa tyyppiä, vaikka haluankin hoitaa hommat hyvin. Pohjimmiltani olen positiivisen laiska, joka ilmenee siten, että yritän keksiä aina helpomman ja/tai tehokkaamman tavan tehdä asioita. Synkeän musta huumori ei aina aukea kaikille, mutta pitää pollan kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen.
Hyvä työkaveri.
Luotettava.
Osaa kuunnella ja osaa antaa hyvä ajatuksia.
Maanläheinen.
Uskaltaa olla oma itsensä.
Ei luota heti. Menee aikansa, että tutustuu. Kuoriutuu hieno tyyppi.
Uskaltaa kritisoida.
Ei teennäinen vaan aito.
Ei jaksa pinnallisuuksia.
Teennäisyys ja tekopyhyys häntä ärsyttää.
Välillä aika kärsimätön.
Määrätietoinen, mutta osaa myös joustaa.
Antaa työkaverille tilaa.
Perheessä huolehtivainen.
Himppu boheemi.
Hyvä tyyppi.
Ei hienohelma, mutta joissain asioissa yllättää.
Tunnen kaksi kauris-naista. Toinen on lähes juuri tuollainen, lisääkin voisi kehua.
Toinen taas ilkeä ja kyyninen, juoruileva ämmä, josta olen vihdoinkin päässyt eroon kun kuulin juuri hänen potkaisseen tyhjää.
Ystävällinen, introvertti, analyyttinen ja älykäs
tuntemani kauris nainen on hyvin kaunis nainen:)