Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rupes antaa mulle laihdutusvinkkejä , kun oltiin saunassa :(

Vierailija
11.05.2012 |

Perkele sentään!

Nyt en puhu sille ainakaan viikkoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska laihdutan koko ajan, sanoo koko ajan, ettei mun tarvitse laihduttaa ja sitten kun antaa vinkkejä tulee paha olo :(

Vierailija
2/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rupes antaa mulle laihdutusvinkkejä , kun oltiin saunassa :(

Ilmeisesti olet sen tarpeessa kun kerran mieskin jo neuvoja tarjoaa.

Kyllä minäkin alan vaimolle heittelemään kaikenlaista, jos laiskuus ja ruoka pääsee kroppaan liiaksi iskemään. Itse kun sentään pidän kehon kunnossa.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen pahentaa asiaa.

Meillä, mies ei kestä vihjailua tai ainakaan suoranaista neuvontaa. Kiloja on haitaksi asti (jaksaminen, ulkonäkö,yms.) . Itse ei,jostainsyystä välitä niistä/huomaa sitä.

Saunonut en oo vuosiin yhdessä:(

Vierailija
4/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole, niin ala antaa sille vastaavasti kehonrakennusvinkkejä. Sanot että toi ja toi kohta kropasta vaatisi tosiaan kohennusta.

Jos olet oikeasti lihava eikä miehesi ole, niin miksi suuttua jos joku sanoo vaan totuuden.

Kannattaisi kuunnella ja alkaa laihduttaa.

Vierailija
5/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi antaa?

Vierailija
6/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei ole kommenttia pyytänyt.

Mä olen plösö eikä mies kommentoi mitään. Jos alkais kommentoida, kyllä mäkin huomauttaisin sen eräistäkin vaatteista, joita se kehtaa käyttää, sen alkavasta pälvikaljusta tai kamalista hampaista. Ne on siistit ja puhtaat, mutta ihan vinksinvonksin.

Mä sentään pidän valkoiset hampaani myös ojennuksessa, eikä ne kasva suussa miten sattuu. Jokaisen ulkonäöstä riittää jotain huomauteltavaa, jos sille linjalle lähtee.

Avioliitto kun nyt vaan sattuu olemaan muutakin kuin toisen ulkonäkö tai sen puute.

Vierailija
7/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele sentään!

Nyt en puhu sille ainakaan viikkoon.

En vaan voi ymmärtää.

Vierailija
8/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen plösö eikä mies kommentoi mitään. Jos alkais kommentoida, kyllä mäkin huomauttaisin sen eräistäkin vaatteista, joita se kehtaa käyttää, sen alkavasta pälvikaljusta tai kamalista hampaista. Ne on siistit ja puhtaat, mutta ihan vinksinvonksin.

Miten ne miehen vaatteet liittyy saunassa olevan ihmisen ulkonäköön? Pälvikalju ja vinot hampaat taas eivät johdu ihmisen omasta laiskuudesta ja saamattomuudesta, joten ei kai niitä voi mitenkään verrata plösöyteen...

Vierailija
9/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkais kommentoida, kyllä mäkin huomauttaisin sen alkavasta pälvikaljusta

mutta esim tuolle kaljuudelle on hankala tehdä mitään.

Läskeys on laiskuutta.

Vierailija
10/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta ihmettelet miks ukkos hyppii vieraissa..

Vierailija
11/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että miehesi vaan oman silmänilonsa takia haluaisi sinun hoikistuvan. Oma mieheni on antanut laihdutusvinkkejä minulle, koska on huolissaan terveydestäni nyt ja tulevaisuudessa, sekä huonontuneesta itsetunnostani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä