Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko 9-vuotiaan nähdä K13-leffan?

Vierailija
11.05.2012 |

Kyse on Taru Sormusten Herrasta -trilogiasta: poika on lukenut kirjat, ja haluaa nyt nähdä leffat. Ikäraja 13.

Ennen kuin aloitti kirjojen lukemisen tulin sanoneeksi, että leffoja ei katsota ainakaan ennen kuin kirjat on luettu - laskin sen varaan, ettei jaksaisi lukea, ja kuinkas kävi! En nyt varsinaisesti luvannut, että lukemisen jälkeen saisi katsoa, mutta vähän petturifiilis ellen anna...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä ikärajoja olla vitsinä laitettu.

Vierailija
2/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastuullinen vanhempi!

Elämässä on parempi tottua siihen, että on olemassa paljon asioita, joita pitää odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just 10 v täyttänyt katso 5v pikkuveli kainalossa isän ollessa kyllä samassa huoneessa...

Jännä miten sitä tekeekin samat virheet. Joskus harmittelin, että vanhemmat anto omaa mukavuuttaan katsoa liian pelottavia ja näin painajaisia, ja nyt itse tekee ihan saman, koska on niin kiva katsoa yhdessä... TOisaalta siinä on ihan kiva kun voi pelottavan kohdan tullessa pistää pään kainaloon jne...

Vierailija
4/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tunnet lapsesi ja sen, mitä voi katsoa

Vierailija
5/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just 10 v täyttänyt katso 5v pikkuveli kainalossa isän ollessa kyllä samassa huoneessa... Jännä miten sitä tekeekin samat virheet. Joskus harmittelin, että vanhemmat anto omaa mukavuuttaan katsoa liian pelottavia ja näin painajaisia, ja nyt itse tekee ihan saman, koska on niin kiva katsoa yhdessä... TOisaalta siinä on ihan kiva kun voi pelottavan kohdan tullessa pistää pään kainaloon jne...

Vierailija
6/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan.

Kukkahattutätien antamat naurettavan alhaiset ikärajat eivät meitä kiinnosta.

Vierailija
7/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä katsotaan pätkä yhdessä ja seurailen pojan tunnetilaa, ja päätän sitten jatkosta. Kiitos mielipiteistänne!

t. ap

Vierailija
8/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
9/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta -elokuvat. Siis sillä tavalla että olen ollut itse paikalla.

Ne elokuvat eivät todellakaan ole pahemmasta päästä!

Vierailija
10/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta -elokuvat. Siis sillä tavalla että olen ollut itse paikalla.

Ne elokuvat eivät todellakaan ole pahemmasta päästä!

Vierailija
11/11 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikärajat aina tarkoita sitä, että leffassa olisi jotain sopimatonta. Ne voivat tarkoittaa myös sitä, että lapsen ymmärrys ei riitä saamaan leffasta mitään irti. Joku lapsi on riittävän kehittynyt ymmärtämään jotain leffaa, kun toinen taas ei vielä tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi