Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOirista kun täällä on nyt ollut puhetta, miten tulkitsisitte mun koiran käytöstä?

Vierailija
11.05.2012 |

Aloitin pitkän kotonaolon jälkeen työt. Koira siis tottunut, että lähes aina on joku kotona eikä ole joutunut olemaan 4ää tuntia enempää yksin kotona.

Minä lähdin töihin ja 2 viikkoa on löytynyt kaikkea "pikkukivaa" minun peiton tai tyynyn alta. On ollut luita, nappuloita, lihapullia, koiran leluja jne.

Koira ei saa mennä sänkyyn, mutta on siis yksin ollessaan käynyt möyhimässä minun petipaikkani ja piilottanut jonkin ylläripyllärin yleensä tyynyn alle, mutta monesti myös peiton mutkaan!

Mistä tämä kertoo mielestänne? Koiran ajatusmaailmaa jos joku osaisi avata?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi vain koiran ahdistuksesta, kun jäi yksin. Siellä sängyssä on kuitenkin lemppari-ihmisten hajut, lämmintä ja lohdullista. Meillä toi nappuloiden piilottelu oli ihan sitä, että se oli sen verran pois tolaltaan ettei syönyt niitä, mut kuitenkin niin rento että puuhasteli niitä piilopaikkoihin.

Pistettiin makuuhuoneen ovi kiinni aina kun lähdettiin pois, ja pikkuhiljaa toi käytös sammui kun koira tottui olemaan yksin.

Vierailija
2/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kakkonen ehdotti, makkarin ovi kiinni ja koiralle muuta puuhaa. Voit jättää sille päiväksi vaikka likaisen t-paitasi, jota koira voi nuuskutella ja möyhiä mielensä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koiraa totuttaa pikkuhiljaa olemaan yksin niin ei tee tuhojaan. Tosin meidän murre vanhuuspäivillään sai kovia eroahdistuskohtauksia vaikka 13v osasi olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan