Eikö teitä koskaan ärsytä se, että pitää nyppiä kulmakarvoja, taivuttaa ripsiä jne?
Kommentit (21)
miksi ihmeessä pitäisi. Olen ihan naisellinen nainen ilman nypittyjä kulmakarvoja ja taivutettuja ripsiäkin.
koska tiedän että se on vapaaehtoista. Ei mun tarvitsisi sitä tehdä jos en haluaisi. Ja naisellisuus on mulle ihan hömppäpuhetta, en piittaa ulkoisesta naisellisuudesta pätkääkään. Meikkaan ja laittaudun siksi koska tykkään kauneudesta, ja olen omasta mielestäni kauniimpi laitettuna.
koska tiedän että se on vapaaehtoista. Ei mun tarvitsisi sitä tehdä jos en haluaisi. Ja naisellisuus on mulle ihan hömppäpuhetta, en piittaa ulkoisesta naisellisuudesta pätkääkään. Meikkaan ja laittaudun siksi koska tykkään kauneudesta, ja olen omasta mielestäni kauniimpi laitettuna.
se kauneus on meidän kulttuurissa nimenomaan naisellinen ominaisuus, eikä mikään sukupuolineutraali ihanne.
koska mulla on luonnonkauniit kulmakarvat sekä luonnostaan taipuisat ripset. Moni on näitä kehunut, myös kosmetologit jne.
Meikkaan kyllä, tykkään olla kaunis ja naisellinen. Ei ärsytä, koska teen sitä vapaaehtoisesti.
kauneus on meidän kulttuurissa nimenomaan naisellinen ominaisuus, eikä mikään sukupuolineutraali ihanne.
Kauneus ei ole minusta mitenkään sidottu sukupuoliin eikä ihmisiin yleensäkään. Kaunista voi olla mikä vaan, tennarin kuva märässä kadussa, putoava lehti, Harley-Davidsonin kiiltävänmusta kylki. Kaunista on minusta myös kaarevat ripset ja kulmakarvat ilman törröttäviä irtokarvoja.
kauneus on meidän kulttuurissa nimenomaan naisellinen ominaisuus, eikä mikään sukupuolineutraali ihanne.
Kauneus ei ole minusta mitenkään sidottu sukupuoliin eikä ihmisiin yleensäkään. Kaunista voi olla mikä vaan, tennarin kuva märässä kadussa, putoava lehti, Harley-Davidsonin kiiltävänmusta kylki. Kaunista on minusta myös kaarevat ripset ja kulmakarvat ilman törröttäviä irtokarvoja.
sun mielestä on parempi että miehetkin taivuttavat ripsensä ja nyppivät kulmakarvansa?
sun mielestä on parempi että miehetkin taivuttavat ripsensä ja nyppivät kulmakarvansa?
Voi olla kaunista sekin, riippuen miehestä.
Enkä juurikaan nypi kulmakarvoja. Tuli nuorena nypittyä sen verran, ettei ne enää halua kasvaa. Kerran kuukaudessa nypin muutaman karvan.
Ei silti ärsyttäisi näitä tehdä, tai no ehkä tuo ripsien taivutus. Tein sitä nuorena, mutta jostain syystä parikymppisenä ripseni tuli taipuisemmaksi, samoin hiukset kihartui.
Voi olla kaunista sekin, riippuen miehestä.
Miehekkäälle?
Millaiselle miehelle se sitten ei sovi?
Miehekkäälle?
joka näyttää kauniimmalta pörröisissä kulmakarvoissa. Eihän tällaiseen ole mitään yleissääntöä, minun mielessäni kauneus on ihan erilaista kuin sinun.
ja "sellaiseT" silmät on "huonon" naisen merkki.
Itse loukkaannuin, kun minulla ei odes kasva kulmakarvat mitä nyppisi, ja mitä omille silmilleen voi!
ja "sellaiseT" silmät on "huonon" naisen merkki.
Itse loukkaannuin, kun minulla ei odes kasva kulmakarvat mitä nyppisi, ja mitä omille silmilleen voi!
koska teen noita itseni vuoksi, enkä kenenkään muun. Tänäänkin meikkasin itseni kauniisti, puin nätit vaatteet ylle jne. vaikka en ole kotoani lähtenyt omaa terassia pidemmälle.
koska teen noita itseni vuoksi, enkä kenenkään muun. Tänäänkin meikkasin itseni kauniisti, puin nätit vaatteet ylle jne. vaikka en ole kotoani lähtenyt omaa terassia pidemmälle.
ja ihan vaan sen takia että näyttäisin ihmiseltä. Kulmat ovat tosi paksut ja kasvavat muuten yhteen ja ovat joka suuntaan aivan kauheat... Haluan näyttää pirteämmältä ja siistit kulmat tuo helposti ilmettä kasvoihin. Olen nyppinyt niitä yli 20 vuotta ja kasvaminen ei vähene yhtään.
=D
Ei meillä ole kotona muualla peilejä kuin pikkuvessassa ja minun meikkilaukussani. Toki vilkaisen välillä etteivät meikit ole levinneet, mutta en minä tuntikausia peilin edessä keikistele ja ihaile "naisellisuuttani".
Toisaalta olen meikannut päivittäin 15-vuotiaasta, eli siitä lähtien kun innostuin 50´s tyylistä, enkä tuntisi oloani omaksi itsekseni jos jättäisin ripset laittamatta.
Ja kyllä, meikkaan jopa mökillä ollessani, vaikka siellä on vielä vähemmän peilejä kuin kotonamme. =)
en edes muista koska oon viimeksi nyppiny kulmia,ja ripsiä en oo taivuttanu ikinä.Ihokarvoja sheivaan ku muistan. Eiköhä jokainen saa olla naisellinen nainen ihan omalla tavallaan.
=DEi meillä ole kotona muualla peilejä kuin pikkuvessassa ja minun meikkilaukussani. Toki vilkaisen välillä etteivät meikit ole levinneet, mutta en minä tuntikausia peilin edessä keikistele ja ihaile "naisellisuuttani".
Toisaalta olen meikannut päivittäin 15-vuotiaasta, eli siitä lähtien kun innostuin 50´s tyylistä, enkä tuntisi oloani omaksi itsekseni jos jättäisin ripset laittamatta.
Ja kyllä, meikkaan jopa mökillä ollessani, vaikka siellä on vielä vähemmän peilejä kuin kotonamme. =)
peilistä pääse näkemään niin eihän se meikki voi oloa piristää. Ja jos piristää on kyseessä opittu ajatus.
iloinen ilme, ja ilmeisesti silmät, minut tuomittiin huoraksi, tämän jälkeen ajattelin, ettei koskaan kasvojen eleillä saa ilmaista pirteyttään.
Tämä nyt oli todella asian vierestä!
koska en tee noita jos ei huvita.
Ajatuksena kyllä, mutta olen sen verran perillä maailmasta, että tajuan kyseessä olevan sosiaalisen konstruktion. Jolloin sitä voi tarkastella huvittuneena (tai ärsyyntyneenä) etäisyyden päästä ja jättää sen omaan arvoonsa (tai arvottomuuteensa).