Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka päivä betasalpaajan vaikutuksen alaisena

Vierailija
10.05.2012 |

ja ihan kun kävis koko ajan jotenkin puolella teholla... Outo fiilis.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriöinen kiittää tuon lääkkeen keksijää. Monet esiintymiset on tuon voimalla saatu kunnialla läpi.

Vierailija
22/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuun liian voimakkaat lääkkeet, meni jalat, kädet ja nenä turraksi ja kylmäksi sekä kerääntyi nestettä niin, että ei happea meinannut saada. Nesteenpoistolääkityksellä pari päivää oikein olantakaa ja sitten lääkkeiden vaihto.

Ensimmäiset pari viikkoa oli tuskaa, kun oli juuri tuo tunne, että kroppa ei toimi. Mutta kun elimistö tottui lääkkeisiin ja annostukseen, niin enää ei eroa huomaa. Tosin syön niitä liian tiheään sykkeeseen ja rytmihäiriöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen satunnaisesti syönyt betasalpaajia sosiaalisen jännityksen oireiden lieventämiseen.

Olo on vielä muutaman tunnin jälkeen voipunut ja väsynyt, liikkuminen ja fyysiset ponnistelut ovat erityisen raskaita. Olen myös huomannut suun ja kurkun kuivuvan normaalia enemmän, yskä on kuivaa. Mutta vaikutusaika lyhenee elimistön tottuessa: ekoilla kerroilla olin ihan nukkumattina koko vuorokauden, nyt vaikutusaika on maksimissaan 5 h.

Vierailija
24/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriöinen kiittää tuon lääkkeen keksijää. Monet esiintymiset on tuon voimalla saatu kunnialla läpi.

Propralin aiheuttaman muistikatkon vuoksi. Uskaltauduin kuitenkin vielä yrittämään ja sama taas. Lisäksi sivuoireina hiekkapaperin kuiva suu ja jääkylmät kädet. Pelottava lääke, pelottavampi kuin paniikkikohtaus.

Vierailija
25/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuosikaupalla syönyt propralia aina tarvittaessa, enkä ikinä oo huomannu mitään sivuvaikutuksia, muuta kuin että syke pysyy matalalla. Eihän siitä nyt tuu tunnetta "kuin hidastetussa filmissä". Jos joku sulle salaa syöttäisi propralin, niin voin vannoa, ettet huomaisi mitään omituista olotilassasi! Taitaa nyt sun oma mielikuvitus tehdä sulle tepposet! Eihän siinä edes ole mitään sellaista vaikuttavaa ainetta, että päähän nousisi!

Vaan vilkasliikkeisellä ihmisellä ei liikkeet ole enää niin vilkkaita, betasalpaajathan vaikuttavat tavallaan kroppaa hidastavasti, ja se tuntuu vilkkaasta ihmisestä hassulta. Ihan kuin joku vääntäisi tehonappulaa pienemälle, ja pää ja ruumis olisi eriparia. Varmaankin tähän tottuu pian, mutta ensivaikutelma on hassu.

T: ap

Eiiiihhh... ei se kyllä VOI vaikuttaa sun liikkeiden nopeuteen! Ei sykkeen hidastuminen aiheuta mitään normaaliliikkeiden hidastumista todellakaan. Siis saatat korkeintaan hengästyä helpommin, kun nouset portaita, mutta et sinä kahvia keitä puolta hitaammin :DD

Vierailija
26/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottuu lääkkeeseen eikä jonkun ajan päästä tunnu enää että käyt puolella teholla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän