Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on ollut meillä viikon. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10.05.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlata lomastani viikko, toista luuhaamalla miniän olkkarin sohvalla. Mutta pakko se on mennä lastenlasta hoitamaan kun eivät saaneet hoitopaikkaa hommattua ajoissa. Säästävät siten kai rahaakin.

Pojalle kyllä sanoin, että yrittäisivät hoitaa asiat ajoissa. Olisi minulla muutakin tekemistä kuin olla heillä pari viikkoa ja nukkua huonolla sohvalla ja tuhlata puolet lomasta lastenhoitoon.

Niin ja yrittää olla kuin ei oliskaan kun miniä kiristelee hampaita ja näykkii ja pottuilee koko ajan pikkuseikoistakin. Olisi hommannut ajoissa hoitopaikan niin ei tarvitsisi apua.

Vierailija
2/14 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlata lomastani viikko, toista luuhaamalla miniän olkkarin sohvalla. Mutta pakko se on mennä lastenlasta hoitamaan kun eivät saaneet hoitopaikkaa hommattua ajoissa. Säästävät siten kai rahaakin.

Pojalle kyllä sanoin, että yrittäisivät hoitaa asiat ajoissa. Olisi minulla muutakin tekemistä kuin olla heillä pari viikkoa ja nukkua huonolla sohvalla ja tuhlata puolet lomasta lastenhoitoon.

Niin ja yrittää olla kuin ei oliskaan kun miniä kiristelee hampaita ja näykkii ja pottuilee koko ajan pikkuseikoistakin. Olisi hommannut ajoissa hoitopaikan niin ei tarvitsisi apua.

olipa tämä todelliselta anopilta tai ei niin miniänä en kehtaisi av:lla lähteä sille linjalle että valittaisin kun saan ilmaisen lastenhoidon. Nimim. itse lapsensa hoitanut/hoidon järjestänyt yh (ja ei, en olisi ottanut ex-anoppiani meille - ihan syystä - mutta jos olisi ollut pakko, av:lla en sitä olisi kuitenkaan kuuluttanut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joko alkaa pinna kiristyä?

Vierailija
4/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä ärsyttää, mutta ei pahasti vielä.

ap

Vierailija
5/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän nukkuu? Lähellä teidän makuuhuonettanne?

Vierailija
6/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi nukkuu olkkarissa. Kun vierashuonetta meillä ei ole.

ap

Vierailija
7/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavani luona anoppi saattaa olla 2kk kylässä...

Vierailija
8/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siksi etten kestäisi edes omaa äitiäni viikkoa putkeen. Vaikka sekä äitini että anoppini ovat mukavia ihmisiä.

Vierailija
9/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ollut miehellä kestämistä, kummatkin jousimiehiä ja itsepäisiä kuin muulit. Äitini tuli siis kylään,oli jo vanha ihminen. Täytteli ristikoita ja kyseli minulta onko tämä, se se. Mulla oli pienet lapset joita pyörittelin eli hoidin. Sanoi sitten ,että laitan tuolle pojalleni, vähä rahaa. Veljeni oli alkoholisti, äitini tuki sitä rahallisesti.

Vierailija
10/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun anoppi kyttää seinän takana :D

Vierailija
11/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei en jaksaisi omaa äitiänikään. Mutta pitää ajatella että hyvä kun suostui tulemaan 200km päästä lasta hoitamaan. Vielä olisi toinen viikko jäljellä, viikonloppuna hän aikoi käydä kotonaan.

Oikeasti minulla ei ole pahaa sanottavaa anopista eikä äidistänikään. Mutta toki tietyt asiat ärsyttää ja omassa kodissa.

ap

Vierailija
12/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrankin päästään ihan kahdestaan saunaan.

ap

Vierailija
13/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä lähtee helposti, kun ymmärtää vinkin. Vinkki on se, kun harrastetaan äänekkäästi sitä itseään silloin, kun appiukko on ehtinyt mennä jo nukkumaan.

Ja on aina muuten äkäinen seuraavana aamuna :D

Vierailija
14/14 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin olla silleen lähekkäin ja lähdettiin yläkertaan. Kohta kuului minun nimi mummohan oli kavunnut yläkertaan ja siihen loppui sekin läheisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme