Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet sairastanut mononukleoosin niin

Vierailija
10.05.2012 |

onko mielestäsi mitään pahempaa sairautta? Enkä nyt tarkoita että vertaat johonkin esim. syöpään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan pitää olla juomatta alkoholia kyseisen sairauden takia ?

Vierailija
42/46 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:31"]Miten kauan pitää olla juomatta alkoholia kyseisen sairauden takia ?

[/quote]

Minulle puhuttiin kuukaudesta. Sisäelimet olivat haurastuneet, laajentunut perna jne. Siitä johtuvia kipuja hieman.

Syöminen oli vaikeaa ja oli heikko olo, muttei kovin paljon kuumetta. Olin viikkoja työkyvytön. Sen jälkeen tuli karsea ihottuma pitkäksi aikaa. Itselleni ei tullut jälkiseurauksia, enkä joutunut sairaalaan taudin aikana, joten ei ollut niin paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2012 klo 17:47"]En tiedä, mitä oikeastaan tarkoitat. Mutta. Mulla oli vuosi sitten parin päivän mittainen ärhäkkä suolistotulehdus. Oksentelin koko ajan. Siis KOKO AJAN! Päätä särki, en voinut liikkua ilman että piti taas oksentaa. Huh. Varmaan joku vastasi jotain pahaa migreeniä..

[/quote]

Mulla oli samantapainen nelipäiväinen ripuli. Koko ajan sai olla menossa vessaan, siis tyyliin kaksi kertaa tunnissa. Vatsaoireiden lisäksi oli kelmeä ja voimaton olo. Muutenkin sairas suoli, joten pelkään koko ajan uutta episodia. Ensi kerralla vaipat, prkl!!

Vierailija
44/46 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut. Angiina on pahempi vain jos sitä ei hoida.

Vierailija
45/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä mononukleoosi jonka jälkitautina sain suun ja nielun täyteen aftoja ja kävimme lääkärissä kun ei yskä meinannut millään loppua ja lääkäri totesikin että nyt sitten onkin mykoplasman aiheuttama keuhkokuume :)

Vierailija
46/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mononukleoosista sanotaan, että se voi jossain vaiheessa tuntua samalta kuin leukemia. Molemmissa veri on sakeana soluista ja virtaa siksi hitaammin. Veren sakeus pysähdyttää, hengästyttää ja vie voimat, jopa niin, että jalat menevät alta. Putosin jaloiltani. Kaulan alueen ja nielun turvotus oli myös kamalaa, kun mietti, että vieläkö pystyy esim nukkuessaan hengittämään. Kuume oli aluksi korkea. Syöminen oli vaikeaa. Nesteitä ja jäätelöä sentään pystyin nauttimaan. Olin voimaton ja voipunut useiden viikkojen ajan. Yksi pahimmista taudeista kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä