Kamala Koomaväsymys koko ajan
tätä ollut jo kuukauden. Nukun 8-12 tunnin yöunia ja päiväunia jopa yht 4 h. (olen pitkällä sairaslomalla käsioperaation vuoksi)
Syön ihan normaalisti, juon paljon ja mitään pissitulehdustakaan ei ole vaikka oli oireita ja työterv. teki virtsakokeet.... mistähän tämä johtuu?
Nukahdin esim eilen istualleen siskoni luona -.-
Kommentit (7)
työterveyden toimesta tehty muita kokeita? Onko sinulla lääkkeitä, jotka väsyttävät? Onko allergiaa? Kilpirauhaset tutkittu?
Jos et yleensä ole päiväunia ja noin pitkiä yöunia tarvinnut, niin mene uudestaan lääkäriin ja vaadi tutkimaan onko joku vialla!
onko kilpirauhasen vajaatoimintaa? diabetes?
muut veriarvot kunnossa?
-hemppari 154 kaksi viikkoa sitten
no huomenna on sokeriverikoe ja kilpirauhaset.
Kipulääkettä en ole nyt syönyt, eilen alkavaan pääkipuun Panadol 1 g
Viimeksi näin väsynyt kun olin raskaana viikoilla 25-30, ja sitä en nyt ole illään viikoilla
=D
Masentunut en ole, elämä on muuten ihan mallillaan ja suht stressitöntä.
todella väsynyt. Uskon että syynä on siitepölyallergia. Minulla se puhkesi vasta aikuisena. Onko sinulla siitepölyyn liityviä oireita?
-asuessani homekämpässä.
-aina huhti-toukokuussa siitepölyaikaan.Eilenkin menin jo ysiltä nukkumaan ja monesti pitää ottaa keväisin tähän aikaan töiden jälkeen "päikkärit".Onneksi tää menee aina ohi parissa viikossa.
Joudutko syömään särkylääkkeitä? Voiko ne väsyttää? Minua ainakin myös kipu väsyttää... Sitten tulee mieleen homeet. Asutko kenties homeasunnossa. Minulla ensimmäinen oire oli hirveä väsymys. Hengenahdistusta tuli vasta paljon myöhemmin.