Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruoan suhteen nirsojen lasten vanhemmat ei osaa kokata?

Vierailija
10.05.2012 |

ei tartte nyt kaikkien nirsojen lasten äitien hermostua ja vetää hernettä nenään...

Mutta: olen ollut huomaavinani tuttava-/ystäväpiirissä, että ne perheet, joissa lapset nirsoilevat kauheasti ruokien suhteen, ovat sellaisia, joissa ruoanlaittoon ei kauheasti panosteta ja joissa sitä ei kunnolla osata. En tarkoita, että syötäisiin aina valmisruokia, mutta ne kotona tehdyt pöperöt ei ole niin kauhean hyviä niissä perheissä. Ei osata käyttää hyviä raaka-aineita ja käyttää mausteita ja tehdä ruoasta oikeasti maukasta ja maistuvaa.

Tämä ei ole mikään syyte vaan huomio. Allekirjoittaako kukaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hyvä kokki. Päiväkotiruoka kyllä kuulemma kelpaa lapsille. Se oikeastaan aiut ruoka, joka kelpaa, En ymmärrä.

Ruoka ei siis kelpaa kylässä, ei mummolassa, ei kotona, mutta päiväkodissa kyllä.

Meillä etenkin einekset on super yöks. Hampurilaisia tai pizzaa ei kumpikaan saa alas

Vierailija
22/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eineslinjalla mennään arkena, ei juhlissakaan osata lihapullia ja nekkeja kummempaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen hyvä ruoanlaittaja ja jota on muutkin kehuneet. Isompi oli pienenä tosi nirso mutta nyt 9-vuotiaana syö vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan