Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oireileeko kenenkään koivuallergia silmien polttelulla?

Vierailija
10.05.2012 |

Olen käytellyt Lomudal-tippoja jotka ehkä auttavat, eivät kuitenkaan täysin poista vaivaa. Oletan että polttelu johtuu koivun siitepölystä, mutta ilmeneekö tällaista kellään muulla? Mitä käytätte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmien ärtymystä ja vuotamista. Onneksi mulla setiritsiinitabletit vähentävät vaiva ihan siedettävälle tasolle.

Vierailija
2/8 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttelee, kutittaa, vuotaa. Tekis mieli raapia silmät irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin en ole koivusta saanut oireita, mutta heinästä kylläkin. Tänä vuonna sitten kärsinkin keväästä loppukesään kutiavia silmiä ja vuotavaa nenää.

Allergialääkkeitä otan ja silmätippoja käytän, mutta lähinnä suurin vaikutus tuntuu olevan se, että lääkkeet tekevät uneliaaksi ja edelleen allergian oireet säilyvät.

Vierailija
4/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivastelen koko ajan ja henki pihisee...

Vierailija
5/8 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kutiaa, polttaa ja vuotaa enemmän ku koskaan aiemmin. Käytän kans Lomudal tippoja sen maksimimäärän päivässä, mut ne helpottaa vain hetkeksi. Kaameeta, jos koko kesän on näin hirvee olo, kun ois koko ajan pahassa flunssassa.

Vierailija
6/8 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievinä vuosina minulla ei muita oireita juuri olekaan. Mutta silmien kutina, polttelu ja jos erehtyy hieromaan niin ihan silkka kipu on niin kova, ettei Zaditenkaan auta. Se oli kuitenkin hyvä oivallus että antihistamiinia kannattaa alkaa ottaa joka päivä heti, kun silmäoireet alkavat. Vaikkei mitään muita oireita olisikaan! Sillä tavoin silmäoireet ovat selvästi entistä lievemmät.

Vierailija
7/8 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt antihistamiinia jo helmikuun lopulta asti joka päivä, mutta vasta pari viikkoa on väsyttänyt, kun siitepölymäärät ovat olleet paljon isommat. Mielestäni tämä todistaa, että nykyiset antihistamiinit eivät väsytä. Väsymys kuuluu itse allergiaan yhtenä oireena.

Vierailija
8/8 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särki silmiä ja särkylääke ei oikein auttanut.