Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ihmetytä Annelin suhtautuminen lapsiinsa?

Vierailija
09.05.2012 |

Hän puhuu kaikissa haastatteluissa aina vähän halveksivasti, että "ne nyt on niitä lasten mielikuvitusjuttuja, ja kyllä ne lapset taas on keksineet täyttä soopaa, lasten jutut on aivan älyttömiä"

Miten voi puhua omista lapsistaan noin? Vaikka nyt todettaisiin syyttömäksi, niin tuskimpa saa enää lapsiinsa mitään suhdetta rakennettua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Rouva on syyllinen mutta todistusaineisto on vielä vajaa ja sitä kerätään, että saadaan tämä täti pysymään pois kylän raiteilta ja tekemässä lisää pahuuksia, fy fan.

Vierailija
22/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeessään Anneli kirjoittaa Hei kuullat! Ja tosi lämpimästi alkaa kirje, hymiöitä ja niin edelleen.

:D

Joo, tosi lämpimästi: "äiti on ajatellut ottaa tämmöisen tatuoinnin, mitäs sanotte?".

Kyllä mun käsitys lämpimästä kirjeestä lapsille on hiukan toisentyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva muistelisi kaivaten edesmennyttä miestään ja lastensa isää. Kenties Jukan valokuva kädessään; mieheni murhaaja on tuolla jossain vapaana, ja poliisit vain keskittävät voimansa minuun leskiparkaan.

Ei taitaisi rouvan näyttelijänlahjat ihan tuohon riittää. Eikö joku toimittaja voisi tehdä tuollaisen jutun. Sitten voitaisiin katsoa videolta paljastavia eleitä.

Vierailija
24/24 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhuu kaikissa haastatteluissa aina vähän halveksivasti, että "ne nyt on niitä lasten mielikuvitusjuttuja, ja kyllä ne lapset taas on keksineet täyttä soopaa, lasten jutut on aivan älyttömiä"

Miten voi puhua omista lapsistaan noin? Vaikka nyt todettaisiin syyttömäksi, niin tuskimpa saa enää lapsiinsa mitään suhdetta rakennettua.

Ja se, että muka murhaajan ollessa vielä talossa hän alkaa soittaa hätapuhelua, ja lähettää tyttärensä katsomaan onko murhaaja vielä paikalla.. Haloo. Ei noin toimi kukaan äiti.

Itse vastaavassa tilanteessa yrittäisin saada ensimmäiseksi lapset ulos talosta ja paeta itsekin vaikka naapuriin. Vasta siltä olisi loogista soittaa hätäpuhelu.

esim. Makkareissaan ja itse muualla ja murhaaja talossa teidän välissä, niin miten pelastaisit lapset?? Silloin annelin toiminta tuntuu järkeenkäyvälä li soitetaan apua. Vaikea kuvitella että ainakaan minä jättäisin lapset murhaajan armoille. Mutta ehkä sulle oma henki kalliimpi kuin lasten, onhan meitä moneen junaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi