Menetin käämini, miehen kaveri kirjoitti spostia
että terveisiä täältä marokosa, mukavaa ollut, hyvää ruokaa, hyvät kelit ja lot of nice girls;)
Ärsytti. Suutuin miehelleni. Miks joku kirjoittaa tuollaista naimisissa olevalle miehelle?
Kommentit (39)
jos lyö, haen lääkäriltä todistuksen, saan yksinhuoltajuuden.
Tämä on niin ilmiselvä trolli, miksi ette tajua.
tuo jos miehet eivät aina ymmärrä naisia, kun toinen nainenkaan ei tässä tapauksessa ymmärrä toisesta muuta kuin että nyt on järjen valo lopullisesti sammunut, jos aikoo tuon takia miestään valvottaa ja yllyttää oikein saamaan lyömään itseään. Miksiköhän miehet edes pysyy tuollaisissa liitoissaan? Kyllä sitä helpomillakin keinoilla eron saa, marssit vaan viemään eropaperit ja sanot miehellesi ettet enää häntä rakasta. Pakkoko se on jotain tekosyitä alkaa vääntämään ja kiusata toista tahallaan asialla, joka oikeasti ei edes ole se oikea kiukutuksen syy? Täysin on oma vikasi, jos et ole tarpeeksi suoraselkäinen nainen ja kanna itse vastuuta elämästäsi ja päätöksistäsi vaan tarvitset jotain tuollaista ihme teatteria asioiden ratkomiseen.
tuo jos miehet eivät aina ymmärrä naisia, kun toinen nainenkaan ei tässä tapauksessa ymmärrä toisesta muuta kuin että nyt on järjen valo lopullisesti sammunut, jos aikoo tuon takia miestään valvottaa ja yllyttää oikein saamaan lyömään itseään. Miksiköhän miehet edes pysyy tuollaisissa liitoissaan? Kyllä sitä helpomillakin keinoilla eron saa, marssit vaan viemään eropaperit ja sanot miehellesi ettet enää häntä rakasta. Pakkoko se on jotain tekosyitä alkaa vääntämään ja kiusata toista tahallaan asialla, joka oikeasti ei edes ole se oikea kiukutuksen syy? Täysin on oma vikasi, jos et ole tarpeeksi suoraselkäinen nainen ja kanna itse vastuuta elämästäsi ja päätöksistäsi vaan tarvitset jotain tuollaista ihme teatteria asioiden ratkomiseen.
eikä se mies edes hermostunut eilen. Pidin valoja päällä, hän otti lopulta lampun irti, heiluttelin verhoja, ei mitään. Nyt aamulla toivotti normaalisti huomenet ja lähti töihin.
Tää tunne riistää mua, siis samalla rakastan ja samalla vihaan
ja ruvettiin sit tuijottelemaan töissä poliiseja ja palomiehiä. Jotkut niistä on aika namuja. Ja poliiseilla on kaupungin parhaat perseet.
Nykyään me ei tehä oikein töitäkään muuta ku hyvännäköisten poliisien kanssa.
Ap:lle en kommentoi, hänellä ei ole asiat ihan hyvin, mutta teille muille.
Jos miehen kaveri on sinkku, niin kaipa hän naisseuraa etsii? En usko, että Marokon kohteissa niinkään pyöritään paikallisten kuin muiden turistien kanssa. Jos olet paria vailla (oli sitten vakavampaa tai vähemmän vakavaa), niin onhan se kiva, että niitä naisia edes on paikalla. Objektoinnista tuon perusteella on vielä turha sanoa mitään, aikuisen kyyniset ihmiset (miehet tai naiset) eivät parinhakuvaiheessa aina puhu niin kauniisti. Sekin on tapa suojella itseään. Eihän tässä tosissaan olla, joten ei mikään voi satuttaakaan.
ei todellakaan kuuluisi kirjoitella tuollaista. Oli sinkku tai ei.
ei todellakaan kuuluisi kirjoitella tuollaista. Oli sinkku tai ei.
Missä kohtaa ketujussa mainitaan, että kaveri oli muslimi? Kelit yms. kyllä ainakin minusta kuulosti lomaterveisiltä.
Ja mikä sinä olet päättämään, mistä kukakin saa kirjoitella.
Käämejä ei siis menetetä eikä hermoja polteta!
vaan mua vituttaa tuo ajattelu, että naiset ja tytöt on tavaraa, objekteja. Eikä tuohon ajatteluun loppua tuu.
Toisaalta, haluan eroon miehestäni, nyt sain ihan pätevän syyn eroon
ap
vaikka nuo tytöt viestittelisivät kavereilleen aivan samoin.
Kyllähän tuo on aika vanhanaikasta ajattelua, että vain miehet ovat iskemässä naisia ja naiset ovat pelkkiä ajatteluun kykenemättömiä uhreja.
Vaikka kuinka tunnet vastenmielisä ajatuksia ko. tyttöjen puolesta, niin näillä tytöillä on vastaavasti voinut olla hyvinkin hauskaa ja nauttivat elämästään.
Tälle olotilallesi on olemassa oikein termikin, ahdasmielisyys.
"poltin käämini".
Jos menetit ne niin tilaa uudet sähkömieheltä.
Siis tämä sanonta "menetin käämini". Ai että nauroin tälle!
Minäkin voisin hyvin kirjoittaa jollekin naimisissa olevalle kaverilleni, että onpa täällä hyvännäköisiä miehiä. Vaikka olen itsekin naimisissa.
Eihän siinä mitään pahaa ole.
on asiat saatu selvitettyä, mitä ny eiken vielä vähän kuittailin miehelleni ja hän meni soffalle nukkumaan
ap
kaveri kirjoitti noin, ei miehesi.
ei muuta pointtiani, jota et tajunnu?
Minä käsitin pointtisi niin, että kaikki miehet ovat sikoja, koska pitävät naisista ja tykkäävät katsoa heitä ja kehtaavat vielä tunnustaa sen.
kaveri kirjoitti noin, ei miehesi.
ei muuta pointtiani, jota et tajunnu?Minä käsitin pointtisi niin, että kaikki miehet ovat sikoja, koska pitävät naisista ja tykkäävät katsoa heitä ja kehtaavat vielä tunnustaa sen.
Ja kertoa siitä kaverilleen.
En tajua sinua.
vihainen viestistä vaan käyttää sitä hyväkseen jotta mies tekee jotain esim.lyö (ja uskon että tekee) ja pääsee sitten ottamaan eron. Aikas ovelaa.. pakko myöntää