Terve muslimit ja kaikki muutkin
Mulla o kysymys(tai kaks)
1.Minkä vuoksi miehet eivät paa niqabia tai hijabia tai burkaa päälleen jos naisetkin pistää?
2.Jumala loi meidät, minkä vuoksi Jumalan työ pitäisi peittää?
Nää kysymykset o vilpittömiä, haluaisin tietää mielipiteitänne.
Kommentit (11)
1.Minkä vuoksi miehet eivät paa niqabia tai hijabia tai burkaa päälleen jos naisetkin pistää?
Nää kysymykset o vilpittömiä, haluaisin tietää mielipiteitänne.Tulee myös pukeutua peittävästi/säädyllisesti. Otapa ite selvää lisää kun noin kiinnostaa.
Ja kyllä Jumala loi meidät. Mutta oletko kuulluut vapaasta tahdosta ja oikeudesta tehdä itse päätökset? Ne loi myös Jumala. Ja meidät kaikki on tänne luotu siksi että palvelisimme Häntä joka meidät loi,ja joka meidät viimeisenä päivänä tulee tuomitsemaan. Joten on jokaisen oma päätös seuraako Jumalan lähettämiä sääntöjä.
Ihan ympäripyöreää diipadaapaa. Et vastnnut miksi miesten säädyllinen tarkoittaa vain navan ja polvien välin peittämistä ja naisten säädyllinen kaiken, siis ihan koko ihmisen, peittämistä. Mistä se ero johtuu?
Ja miksi jumala haluaa peittää luomaansa ihmistä? Eikö jumalalle kelpaakaan oma luomistyönsä vai tekikö jumala kentis jopa virheen kun ei luonut ihmistä (tai siis naista) syntyväksi kaapu päällä?
jotenkin vain ärsyttää ihmiset, jotka puolustelevat tekojaan uskonnon säännöillä, mutta oikeasti eivät osaa vastata jos kysytään suoria kysymyksiä. Sinä tiedät uskontosi säännöt (minä en niitä tiedä), haluaisin tietää miten OIKEASTI perustelette kaavun käyttöä, ei vain epämääräisillä ympäripyöreillä vastauksilla vaan selkeästi.
mutta tasa-arvoista ois jos miehetkin pitäisivät hijabia etc.
myös naiset leikkaisivat tukan ja kasvattaisivat parran.
myös naiset leikkaisivat tukan ja kasvattaisivat parran.
jos haluavat vai onko sekin kiellettyä?
Nää kysymykset o vilpittömiä, haluaisin tietää mielipiteitänne.
Tulee myös pukeutua peittävästi/säädyllisesti. Otapa ite selvää lisää kun noin kiinnostaa.
Ja kyllä Jumala loi meidät. Mutta oletko kuulluut vapaasta tahdosta ja oikeudesta tehdä itse päätökset? Ne loi myös Jumala. Ja meidät kaikki on tänne luotu siksi että palvelisimme Häntä joka meidät loi,ja joka meidät viimeisenä päivänä tulee tuomitsemaan. Joten on jokaisen oma päätös seuraako Jumalan lähettämiä sääntöjä.
Mä uskoin että avlla tiedetään kaikki???
jossa o vastaus. Kiitti. Tai vastaa sä mulle jos tiedät, jos o kulunut aihe.
kukaan ei tiedä vastausta HOHHOH JA NIIN TE PUHUTTE ETTÄ NAISET JA MIEHET O ISLAMISSA VERTAISENSA. NO EI OO.
käsketään myös miehiä pukeutumaan säädyllisesti ja siten ettei herätä ajatuksia naisissa. Tämä ei toteudu aina ja on siksi tekopyhää käytöstä.
Ihan ympäripyöreää diipadaapaa. Et vastnnut miksi miesten säädyllinen tarkoittaa vain navan ja polvien välin peittämistä ja naisten säädyllinen kaiken, siis ihan koko ihmisen, peittämistä. Mistä se ero johtuu?
Ja miksi jumala haluaa peittää luomaansa ihmistä? Eikö jumalalle kelpaakaan oma luomistyönsä vai tekikö jumala kentis jopa virheen kun ei luonut ihmistä (tai siis naista) syntyväksi kaapu päällä?