Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve muslimit ja kaikki muutkin

Vierailija
09.05.2012 |

Mulla o kysymys(tai kaks)

1.Minkä vuoksi miehet eivät paa niqabia tai hijabia tai burkaa päälleen jos naisetkin pistää?

2.Jumala loi meidät, minkä vuoksi Jumalan työ pitäisi peittää?

Nää kysymykset o vilpittömiä, haluaisin tietää mielipiteitänne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Minkä vuoksi miehet eivät paa niqabia tai hijabia tai burkaa päälleen jos naisetkin pistää?

Tulee myös pukeutua peittävästi/säädyllisesti. Otapa ite selvää lisää kun noin kiinnostaa.

Ja kyllä Jumala loi meidät. Mutta oletko kuulluut vapaasta tahdosta ja oikeudesta tehdä itse päätökset? Ne loi myös Jumala. Ja meidät kaikki on tänne luotu siksi että palvelisimme Häntä joka meidät loi,ja joka meidät viimeisenä päivänä tulee tuomitsemaan. Joten on jokaisen oma päätös seuraako Jumalan lähettämiä sääntöjä.

Ihan ympäripyöreää diipadaapaa. Et vastnnut miksi miesten säädyllinen tarkoittaa vain navan ja polvien välin peittämistä ja naisten säädyllinen kaiken, siis ihan koko ihmisen, peittämistä. Mistä se ero johtuu?

Ja miksi jumala haluaa peittää luomaansa ihmistä? Eikö jumalalle kelpaakaan oma luomistyönsä vai tekikö jumala kentis jopa virheen kun ei luonut ihmistä (tai siis naista) syntyväksi kaapu päällä?

Vierailija
2/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee myös pukeutua peittävästi/säädyllisesti. Otapa ite selvää lisää kun noin kiinnostaa.

Ja kyllä Jumala loi meidät. Mutta oletko kuulluut vapaasta tahdosta ja oikeudesta tehdä itse päätökset? Ne loi myös Jumala. Ja meidät kaikki on tänne luotu siksi että palvelisimme Häntä joka meidät loi,ja joka meidät viimeisenä päivänä tulee tuomitsemaan. Joten on jokaisen oma päätös seuraako Jumalan lähettämiä sääntöjä.

Ihan ympäripyöreää diipadaapaa. Et vastnnut miksi miesten säädyllinen tarkoittaa vain navan ja polvien välin peittämistä ja naisten säädyllinen kaiken, siis ihan koko ihmisen, peittämistä. Mistä se ero johtuu?

Ja miksi jumala haluaa peittää luomaansa ihmistä? Eikö jumalalle kelpaakaan oma luomistyönsä vai tekikö jumala kentis jopa virheen kun ei luonut ihmistä (tai siis naista) syntyväksi kaapu päällä?

jotenkin vain ärsyttää ihmiset, jotka puolustelevat tekojaan uskonnon säännöillä, mutta oikeasti eivät osaa vastata jos kysytään suoria kysymyksiä. Sinä tiedät uskontosi säännöt (minä en niitä tiedä), haluaisin tietää miten OIKEASTI perustelette kaavun käyttöä, ei vain epämääräisillä ympäripyöreillä vastauksilla vaan selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tasa-arvoista ois jos miehetkin pitäisivät hijabia etc.

myös naiset leikkaisivat tukan ja kasvattaisivat parran.

Vierailija
4/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös naiset leikkaisivat tukan ja kasvattaisivat parran.

jos haluavat vai onko sekin kiellettyä?

Vierailija
5/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoin että avlla tiedetään kaikki???

Vierailija
7/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo toi jauhaminen

Vierailija
8/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa o vastaus. Kiitti. Tai vastaa sä mulle jos tiedät, jos o kulunut aihe.

Vierailija
9/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä vastausta HOHHOH JA NIIN TE PUHUTTE ETTÄ NAISET JA MIEHET O ISLAMISSA VERTAISENSA. NO EI OO.

Vierailija
10/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsketään myös miehiä pukeutumaan säädyllisesti ja siten ettei herätä ajatuksia naisissa. Tämä ei toteudu aina ja on siksi tekopyhää käytöstä.

Vierailija
11/11 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi