Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö kassa jos maksaa ostokset visalla?

Vierailija
09.05.2012 |

Yks kassatäti katso tänään lasiensa yli ku maksoin 8e ostoksen visalla...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaa mistä jutellaan kahvitauolla?

Vierailija
2/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa valinnut visan joskus. En tiedä, mitä täti ajatteli. Sai varmaan kuitenkin palkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella kassalla vielä töissä, jossa ei ole näppälylaitetta. Asiakkaan pitää siis paljastaa minulle maksutapa. Hui kamala vaan sentään.

Vierailija
4/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus pakkaamassa sillai että näin sieltä kassamuidun näytöltä kun seuraava maksoi. Siinä siis luki pankki mutta kuitenkin, näkee.

Vierailija
5/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä tuokin kaupan kassa on minusta.

Vierailija
6/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin visalla (no, Masterilla) kaupassa, kun ostin tamppooneja ja kun sitten olin lähdössä, niin kassatäti nosti otsalleen kätensä niin että peukalosta ja etusormesta muodostui kirjain L

:(

Vierailija
7/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin visalla (no, Masterilla) kaupassa, kun ostin tamppooneja ja kun sitten olin lähdössä, niin kassatäti nosti otsalleen kätensä niin että peukalosta ja etusormesta muodostui kirjain L

Miksei voisi maksaa luotolla, ihmeellistä touhua iellä Suomessa...maksan itse aina luotolla, se on ihan normaalia.

En ole edes tajunnut, että voisi olla jotenkin paheksuttavaa??

Käteisostaja sen sijaan voisi herättää epäilyksiä eli voisi vaikka olettaa, että ko. henkilö ei saa luottoa.

Vierailija
8/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa koko keskustelu. Minua ei kaupan kassana kiinnosta asiakkaan maksutapa, kunhan jono liikkuu.:)

Vierailija
9/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ikinä uhrannut ajatustakaan sille, maksoiko joku pankilla vai luotolla. Ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa :D

Vierailija
10/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kassatäti katso tänään lasiensa yli ku maksoin 8e ostoksen visalla...

saipa täti yksitoikkoiseen työhönsä (ja päiväänsä?) vähän jännitystä! :)

Minä kerään lentopisteitä ja maksan kaiken aina luottokortilla, missä ikinä se suinkin onnistuu. EVVK mitä kukaan tiskin takana tai jonossa ajattelee.

Vierailija
11/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan helpoimmalla ja edullisimmalla tavalla, eli Visallani aina summasta riippumatta.

Vierailija
12/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan kaikki ostokset luottokortilla, laskukin menee kätevästi suoraan miehelle:) ja lentopisteet kertyy. Meillä luottokorttia käytetään maksukorttina ja lasku maksetaan joka kuukausi eräpäivänä ei tule korkoa.

Vierailija
13/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään, että siinä olisi mitään outoa. Aivan sama millä muut maksavat, tosin kaikkein köyhimmillä ei luottokortteja edes ole.

Vierailija
14/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää :).

Vierailija
15/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku mamma maksaa visalla niin mä painan vartijan kutsu nappia ja tämä huoneessaan tallentaa kuvaa siitä mammasta, sitten tauolla arvostellaan visa mamma päästä varpaisiin.

Vierailija
16/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät hommiaan robottimaisesti ja ajattelevat omiaan? Mahtaa olla tylsää. Minä ainakin tutkailisin ihmisiä ja ihmistyyppejä, juttelisinkin. Asiakkaana on aina mukava vaihtaa pari sanaa kassan kanssa.

Vierailija
17/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelen, eikä todella kiinnosta niin kauan, kun eivät halua maksaa luonnossa (tapahtuu joskus). Tutkailut jää yleensä siihen, että nainen, yli 40v ei osaa käyttää sirukortinlukijaa; - yli 50 v. ei edes tajua, mikä se on; miehet yli 50v. kertovat tylsiä alatyylisiä juttujaan vitseinä jne. Eli kyllä perustallukka on aika perustylsä ainakin päivittäistavaraa ostaessaan. Päivässä alle 10 henkilöä voi olla puheidensa tms. perusteella kiinnostavia. Onneksi teen tuota työtä vain kahtena päivänä viikossa: Muina päivinä saan käyttää myös aivojani.

Vierailija
18/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lähimarkkettiin tuli joku nuori (ja melko hiton nätti) uusi työntekijä kassalle.

Menin kauppaan ja aloin latomaan tavaroita hihnalle, niin hän huikkasi jo siinä vaiheessa, että "moikka" ja antoi yhden kauneimmista hymyistä sillä viikolla.

Olen henkilö, joka en häkelly käytännössä koskaan, mutta tuolloin menin tulipunaiseksi ja täysin sanattomaksi, ei pystynyt muuta kuin hymyilemään takaisin.

Parina muuna päivänä olen katsellut (vaimolta salaa) kohteleeko muita asiakkaita samalla tavalla, niin kyllä vain näin on. Jokaiselle teinille, eläkeläiselle, resupekalle, naiselle ja miehelle yhtä iloinen ja aito hymy - vaikka voin kuvitella, että myös vähemmän kohteliasta sakkia sattuu kohdalle joka päivä.

Siinä vasta asiakaspalvelija!

Vierailija
19/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät hommiaan robottimaisesti ja ajattelevat omiaan? Mahtaa olla tylsää. Minä ainakin tutkailisin ihmisiä ja ihmistyyppejä, juttelisinkin. Asiakkaana on aina mukava vaihtaa pari sanaa kassan kanssa.

Ihmistyyppejä pääsee tutkailemaan vasta siinä vaiheessa, jos jutellaan enemmänkin tai asiakas valittaa jostain. Se ihan perusmaksutapahtuma (hei-ole hyvä-kiitos) ei ole mikään ikkuna eri ihmisiin. Yleensä mulla onkin kassalla muuta mietittävää, teen usein jotain muuta asiaa samaan aikaan ja pitää miettiä työvuoron kulkua. Ilman tuota miettimistä olisikin tylsää.

Aiemmassa kaupassani ehtikin tutustua asiakkaisiin hyvin, tiesi jo, mitä asiakas sairastaa jne.:)