Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näkeekö kassa jos maksaa ostokset visalla?
09.05.2012 |
Yks kassatäti katso tänään lasiensa yli ku maksoin 8e ostoksen visalla...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aiemmassa paikassa asiakkaat olivat koulutettuja ja välillä oli henkeviäkin keskusteluja. Puhuimme esim. miksi ruoka on Suomessa kallista.
Prisman kassalla oli aikoinaan myös mukavat asiakaskokemukset monta vuotta sitten. Ihmisten ostokset olivat niin suuret, että oli aikaa jutella mukavia. Muistan vieläkin, kun eräs mies ehti tapahtuman aikana kertoa, kuinka oli tavannut vaimonsa.:)
22