G: Onko sinulla tatuointia?
Millainen ja missä? Oletko koskaan katunut sen / niiden ottamista?
Kommentit (18)
kaksin kappalein. Lapaluiden välissä pienehkö (n. 4x 5 cm) kokoinen tatuointi, jota haluaisin jotenkin laajennuttaa ja vasemmassa kyynärvarren sisäpuolella lähes koko kyynärvarren sisäpuolen kokoinen tatuointi. Molemmat tatuoinnit ovat minulle merkityksellisiä, enkä ole niiden ottamista katunut. Lisääkin on varmasti tulossa.
selkäpuolella lantiolla oikealla puolella pieni siro kolibri. Otin kerran vähän pöhnässä etelänlomalla tuon mutta en minä sitä erityisemmin ole silti koskaan katunut vaikken oikein muuten tatuointi-ihmisiä olekaan tai sen tyylinen että minulle voisi kuvitella mitään dramaattisia tatuointeja.
enkä niitä ottaneita, miksi inhoaisinkaan? Mutta kyllä joskus tosiaan huvittaa tää villitys. Mulla kun ei ole tatuointeja eikä ole koskaan ollut MITÄÄN lävistystä (ei edes korvissa) ja tätä joudun selittelemään usein niillekin, jotka julistavat "omalla kehollaan saa tehdä mitä haluaa".
Ihan vaan sen takia, että ne ovat rumia, pilaavat niin naisen kuin miehenkin ulkonäön. Anteeksi, mutta ne kyllä tuovat mulle mieleen edelleenkin sellaisen vähän "sosiaalitapauksen", ei niin fiksun ihmisen. Samoin kuin runsaat lävistykset ja kovin paljastava pukeutuminen. Hyi. Mutta ei siinä mitään, kaikinmokomin, itselleen saa tehdä mitä haluaa. Töihin en ota, jos jollain on näkyviä tatskoja tai naamassa kilo rautaa.
Vasemmassa kyynärvaressa pääkallo ja käärme. Tarkoituksena olisi ottaa uusi tatska selkään.
En ole katunut.
ja tuskin tulen koskaan ottamaankaan. Menisi puoli elämää päättää, minkälaisen kuvan haluan ja minne. Moni tatuointi on kuvana hieno, mutta tatuointina jopa ruma ja naurettava. En oikein ymmärrä niiden päälle.
Miehelläni on toinen käsi kokonaan tatuoitu, ja hän haluaisi lisää. Hän ei niinkään välitä tatuoinnin merkityksestä, vaan siitä, että kuva on iso ja kuvana hieno... Örps. En tykkää.
Molemmissa säärissä yksi kuva ja toisessa kyynertaipeessa yksi. Toista säärikuvaa on tarkoitus jatkaa, lisäksi pari uutta on tulossa ainakin olkapäihin ja toiseen pohkeeseen.
Pitkään olen jokaista miettinyt ja yhtään en ole katunut. Päinvastoin, tulen uudelleen ja uudelleen hyvälle mielelle kun kuviani katselen. :)
Niskassa käärme. Tuli sitä aika pitkään harkittua ja tatuoija sai useamman version piirtää, ennenkuin mallin kelpuutin. En ole katunut.
Ja miksi käärme? Olen se kiinalaisessa horoskoopissa. Käärmeet kiehtovat myös eläiminä mutta lemmikiksi en voi ottaa, koska mies ei halua.
Ja lisäksi luihuinen ja etenkin Severus Snape
Otin 19-vuotiaana niskaan ja kolmen viikon päästä tulee toinen; vasempaan ranteeseen.
Tähän mennessä ei ole kaduttanut, ja vaikka niin joskus kävisikin, niin koskaan en sitä kellekään tunnustaisi :D
toinen on sellainen tribaalia muistuttava käsivarressa, toinen on nilkassa. En kerro tarkemmin ;)
en ole ikinä katunut, tuo vanhempi on ollut minulla 17 vuotta, uudempikin jo 9 vuotta.En käytä juurikaan koruja muuten, nuo ovat minun koruni :)
Niskassa käärme. Tuli sitä aika pitkään harkittua ja tatuoija sai useamman version piirtää, ennenkuin mallin kelpuutin. En ole katunut.
Ja miksi käärme? Olen se kiinalaisessa horoskoopissa. Käärmeet kiehtovat myös eläiminä mutta lemmikiksi en voi ottaa, koska mies ei halua.
Ja lisäksi luihuinen ja etenkin Severus Snape
Pakko tunnustaa, että Severus Snape oli yksi syy ottaa tuo oma tatska. Minä nimittäin otin Pimeän Piirron =D
Mutta siis, tarkkaan harkittu tatuointi, jolla nyt ei varsinaisesti ole mitään symboliikkaa. Se vain miellytti omaa silmää.
Jotka ovat täysin menettäneet aikaisemman merkityksensä. Eihän niissä ole enää mitään persoonallista, joka toisellahan on sellainen ruma töherrys kehossaan.
"Mut ku mun keho on mun oma ja sit mä niinku ilmennän siinä elettyä elämää", naurettavaa massakulttuuria. Lähinnä kananpäiset lampaat ottavat enää tatuointeja, fiksut pysyvät niistä kaukana.
Tiedätte varmaan muuten, mitä tatuoiduista naisista yleensä sanotaan?
Jotka ovat täysin menettäneet aikaisemman merkityksensä. Eihän niissä ole enää mitään persoonallista, joka toisellahan on sellainen ruma töherrys kehossaan.
"Mut ku mun keho on mun oma ja sit mä niinku ilmennän siinä elettyä elämää", naurettavaa massakulttuuria. Lähinnä kananpäiset lampaat ottavat enää tatuointeja, fiksut pysyvät niistä kaukana.
Tiedätte varmaan muuten, mitä tatuoiduista naisista yleensä sanotaan?
ei kiinnosta, mitä minusta sanotaan tatuointieni takia. Kuten sanoit, keho on minun, teen sillä mitä haluan.
En ole koskaan yrittänyt edes olla mikään persoonallinen sillä, että otan tatuointeja. Toiset tykkää "koristella" itseään vaatteilla, toiset meikeillä, jotkut ehkä hiusvärillä. Minä taasen tatuoinneilla.
Omissa tatuoinneissani ei ole mitään sen kummallisempaa tarinaa takana. Otan ihooni kuvan, joka omaa silmää miellyttää (toki sitä harkitaan pitkään, en heti ryntää tatuointiliikkeeseen).
ei kiinnosta, mitä minusta sanotaan tatuointieni takia. Kuten sanoit, keho on minun, teen sillä mitä haluan.
En ole koskaan yrittänyt edes olla mikään persoonallinen sillä, että otan tatuointeja. Toiset tykkää "koristella" itseään vaatteilla, toiset meikeillä, jotkut ehkä hiusvärillä. Minä taasen tatuoinneilla.
Omissa tatuoinneissani ei ole mitään sen kummallisempaa tarinaa takana. Otan ihooni kuvan, joka omaa silmää miellyttää (toki sitä harkitaan pitkään, en heti ryntää tatuointiliikkeeseen).
Mukavaa, että itseäsi miellyttää. Tai siis parempi olisikin, että miellyttää, niitä kuviahan katsellaan koko loppuelämä.
Tatuoinnit ovat nyt muotia, kymmenen vuoden päästä niitä katuu moni kun näyttääkin aika naurettavalta oman mukaomaperäisen massalookkinsa kanssa. Harrastaisitte mieluummin ihan mitä tahansa muuta, se olisi varmasti omaperäisempää kuin tatuointien ottaminen.
Ennen vanhaan tatuoinnit kuuluivat merimiehille, linnakundeille ja... prostituoiduille.
Mukavaa, että itseäsi miellyttää. Tai siis parempi olisikin, että miellyttää, niitä kuviahan katsellaan koko loppuelämä.
Tatuoinnit ovat nyt muotia, kymmenen vuoden päästä niitä katuu moni kun näyttääkin aika naurettavalta oman mukaomaperäisen massalookkinsa kanssa. Harrastaisitte mieluummin ihan mitä tahansa muuta, se olisi varmasti omaperäisempää kuin tatuointien ottaminen.
Ennen vanhaan tatuoinnit kuuluivat merimiehille, linnakundeille ja... prostituoiduille.
Silloin kun naisella housut olivat kauhistus ja heidän paikkansa oli hellan ääressä...näin kärjistetysti =)
Minä (kuten varmaan moni muukin) elän nykypäivää.
Nooh, onneksi olen meri"mies" joten ehkä minua ei leimata huoraksi ;)
Eikös tämän viestin ap kysellyt onko tatuointeja ja katuuko niitä? Ei varmaan tarvitse kenenkään niitä ottaineita vihaavan tulla tänne angstiaan purkamaan.. Ei kysytty että pidättekö tatuoinnesta ja miksi.
Nää on niin loputtomia keskusteluja muutenkin. Toiset tykkää ja toiset ei... Aina joku lähtee inisemään että 60 vuotta sitten niitä ei ollu kun merimiehillä. 30 vuotta sitten homous oli mielisairaus ja 18 vuotta sitten mies sai vielä väkisinmaata vaimonsa. Ikäänkuin aika ei menisi vähän eteenpäin. Ja muutenkin, sinä inisijä, jos olet niin varma että kaikki alkaa omia tatuointejaan katumaan ja vihaamaan, niin eikös sekin ole vaan meidän oma ongelmamme sitten. Ongelmia löytyy toivottavasti sinulta muitakin kuin huolehtia siitä :)
Ja vastaus vielä aloitukseen: itselläni on aika montakin tatuointia, tosin yksi koostuu monesta ja peittää puolet kädestä, joten en näitä pysty enää laskemaan sillä tavalla. En ole ikinä katunut koska satun pitämään niitä viehättävinä. Ja miehillä etenkin!
Kunhan vain naureskelen muodin mukana pyöriville naisille, ei tässä muuta.
Tiedättekö mikä on uskomattoman hauskaa seurattavaa? Tatuoidut nykyleidit sushilla, puhumassa siitä miten kukin heistä oikein rakastaa sushia.
Tosielämä on parasta komediaa!