Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies se sitten aloitti aamun taas niin mukavasti tiuskimalla.

Vierailija
28.04.2012 |

Olin itse vielä nukkumassa, mies ja lapset hereillä. Tottakai miehen piti tulla tietokoneelle tekemään jotain elitärkeää (kone makkarissa) ja lapset tulivat hetken päästä perästä siihen kiljumaan ja mekastamaan. Nukkumisesta tai edes rauhassa lepäilystä ei tietenkään tullut enää mitään, ja hetken päästä sanoinkin miehelle, että onko ihan pakko tulla tähän just nyt. No, mies sitten mukavasti tiuskaisi "on täällä muutki nukkunu yhtä huonosti, lopeta toi saatanan ainainen rutina"... Aha. Hyvää huomenta vaan sullekin.

Mies ei edes tiedä huonosti nukkumisesta mitään, se kun nukahtaa uudelleen kahdessa sekunnissa. Haistakoon paskan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten puolisolle saa puhua. Tuskin miehesi puhuisi noin pomolleen tai ystävilleen. Oma puoliso on usein se likasanko, johon jätteitä ei tarvitse lajitella.

Vierailija
2/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten puolisolle saa puhua. Tuskin miehesi puhuisi noin pomolleen tai ystävilleen. Oma puoliso on usein se likasanko, johon jätteitä ei tarvitse lajitella.

Samaa mieltä minäkin olen. Tais mennä tämä päivä pilalle jo. Mies vielä tietää, että olen herkillä nyt mutta mitäpä siitä...

Nyt en kuitenkaan ala edes yrittää tuolla puhumista, ehkä illalla sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies äsken totesi, ettei hän ole mielestään ollut mitenkään töykeä minulle. Niinpä niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi