Kääk, taaperoni söisi vaan makaronia!!
Tai siis syö muutaki mutta peruna ja riisi ei kelpaa. Tein kanakastiketta jota aamulla tarjosin potun kans. Ei kovin hyvin uponnu. Sama kastike illalla makaronin kans niin syö koko satsin! Onko haittaa paljosta makaronin syönnistä? :( Syö toki hyvin marjoja, hedelmiä, kurkkua, jne. eli ei muuten ole yhtään nirso.. Help?
Kommentit (4)
Missä muodossa tarjoat perunaa? Meniskö perunamuusi paremmin alas? Meillä tehdään muusi punaiseen maitoon ja reilulla voilla ja kyllä maistuu nirsommallekin:) Peruna sellaisenaan ei taas oikein mene alas.
Tärkeintä on että syö hyvin ja monipuolisesti, ei sillä niin väliä onko se hiilarin lähde makaroni vai pottu.
oon antanu potut pienittynä kun haluu ite syödä ja usein menee sormiruokailuksi, maitoallergia on hänellä ni ei voi tavallista muusia antaa. :(
Minun mielestäni ei ole haittaa, vaikka perunan tai riisin sijasta syö makaronia, jos muu ruoka uppoaa ja ei ole nirso.
Itse olin pienenä myös makaronin perään ja peruna ei uponnut. Kannattaa toki kuitenkin välillä syöttää myös muuta, että oppii olemaan moniruokainen. Tärkeintä on, että lapsi syö. Ainakin minun mielestäni!