Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastin reseptilääkkeen vahingossa apteekista

Vierailija
09.05.2012 |

Okei. Eli ensimmäistä kertaa elmässäni kävin hakemassa reseptilääkettä apteekista. En tiennyt miten toimia, mutta lääkäri sanoi että näytä kelakorttia jne. Olin vähän jännittynyt ja siinä sitten vaihedeltiin korttia ja paperia apteekissa. Sen jälkeen kun oli saanut lääkkeen, niin minä vain kävelin ovesta ulos. Huomasin kotona yhdestä paperista että minun olisi pitänyt käydä kassalla maksammassa se. Jep, olen dorka. Ehkä minä kuvittelin että siitä tulee lasku kotiin tai jotain. Tapahtuuko näin? Huomataanko mistään että minä en ole maksanut kyseisiä reseptilääkkeitä? Mitä minun kannattaa tehdä? Tänään en ainakaan ehdi mennä enää sinne. Pikaisia vastauksia toivon pliis.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille, etenkin "5":lle. Hyvin kannustavia :)

Tsekkasin apteekin aukioloajat ja onnistuin niiden puitteissa vielä kipaisemaan siellä. Ehkä joku riskimpi olisi kokeillut onnean ja katsonut mitä käy jos ei maksa, mutta minä näin parhaimmaksi käydä maksamassa sen. Ei tarvitse viettää unettomia öitä pelkästään sen takia.

Kyllähän siinä kassaa vähän hymyilytti kun paikalle tulin, mutta ei siinä mitään ihmeellistä sen lisäksi käynyt. Tulipahan tämäkin asia kantapään kautta opittua X)

Vierailija
22/22 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran Stockan Delissä niin, että olin jo ulko-ovilla, kun tajusin, etten ollut maksanut valitsemaani ruoka-annosta. Hipsin sitten takaisin muovirasian kanssa. Kukaan ei varmaan huomannut, mutta oli omituinen olo, kun olin tahattomasti "varastamassa". Kauppiaat ottavat riskejä meitä palvellessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi