Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saada mies suostumaan 3:een lapseen?

Vierailija
09.05.2012 |

Taustaa: olen sairastanut vaikean masennuksen jo 2 kertaa, olen 34v vuotias eli riskit kasvaa. Mies sanoi että katsotaan vuoden päästä mutta jos ei haluakaan. Vetoaa rahaan ym. Mies paljon poissa kotoa eli vastuu lapsesta jäisi minulle. Muut lapset alakouluikäisiä eli kierrättää ei voisi ja leikkikaveria ei välttämättä löytyisi. Mutta vauvakuume vaan on kova. Lisäksi olen itse turhamainen eli tykkään ostella itselleni laukkuja ja vaatteita eli jos 3 lapsi syntyisi niin tämä vähenisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista pitäisi suostutella lapsentekoon, olisi se aika huono lähtökohta lapsen hankkimiselle. Älkää tehkö lasta, jos molemmat eivät sitä todella itse halua. Muutenkin, jos tilanne on se, että toinen on paljon poissa vaikka itsellä on lapsia, niin ei siihen tilanteeseen yhden ihmisen huollettavaksi kannata kolmatta tehdä. Ellei mies sitten todella halua kolmatta lasta ja järjestele työ- ja harraste-elämäänsä kevyemmäksi sen mukaan.

Vierailija
2/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitää joksu tehdä surutyö asiassa "lapsia ei enää tule".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostaa kolmanteen lapseen, jos kumppani ei oikeasti halua. Ja kaksi lastahan on jo paljon, pitäisi mun mielestä riittää nykyisessä ylikansoitetussa maailmassa kaikille.

Jos mies ei oikeasti halua, niin hankkikaa mieluummin koiran- tai kissanpentu tms ja hellikää niitä nykyisiä lapsianne, jos vauvakuume häiritsee.

Vierailija
4/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla lähtökohdilla ei kyllä kannata. Eikä koskaan, jos toinen täytyy erityisesti suostutella asiaan.

Ole mieluummin iloinen niistä kahdesta muksusta, jotka teillä jo on.