Suomen huutokauppakeisari
Uusi kausi ja uudet kujeet. Sarjaa on ollut mukava seurata juuri siksi kun Aki ja Heli vaikuttavat niin ihanan aidoilta ihmisiltä. Nyt mukaan otettiin helsinkiläinen Kirsi. Vaikutti todella teennäiseltä räikeine huulimaalineen. Ajatus helsinkiläisestä sisäänostajasta on myös vähän outo, jos ajatellaan asian taloudellista puolta.
Maalaishuutokaupassa tavaroilla näyttää olevan ihan kohtuulliset hinnat. Pääkaupungin kirppiksiä vuosia seuranneena täällä talonpoikaishuonekaluista pyydetään nykyään tuhatlappusia. Kaikki mikä vähänkään viittaa "vintageen" osataan hinnoitella taatusti yläkanttiin. Fiksumpaa olisi ostaa tavarat maaseudulta ja kaupata ne Helsingissä. Aki ja Heli saisivat sillä tavalla sievoiset voitot.
Kommentit (298)
Markku hiiteen ei jaksa katella sen epämiellyttävää monotonista ääntä.Äijä on jotenkin niin itseään täynnä
Eipä silti koko ohjelman kaikkine uusintoineen sais lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne Markun tekeleet (Ainakin jotkut) otettu suoraan netistä ja kehtaa laittaa vielä "Design by Markku" - merkinnän niihin 🤔
Onhan se ollut vuosia tiedossa että Pinterestistä kopio kaiken, näytetään niin kuin itse keksisi. Täysiä huijareita koko sakki.
Kuinka voi uutiskynnyksen ylittää tieto että Aki teki tappiota flipperi kaupoilla.
Pääsääntöisestihän kuitenkin tekevät voittoa.
Kyllä tosi on että markkun osuuden sais jättää pois jos ei koko ohjelmaa lopeteta.
Markun puhetapa on tosi ärsyttävä.Vaihdan kyllä kanavaa.
He kuvaavat kuulema uutta kautta (16. kausi) keväällä ja kesällä 2023.
Eli tulisiko jaksot ulos televisiosta sitten syksyllä 2023.
Aki on mammojen unelma vävy, tuommoinen lutuinen nallekarhu.
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä paskaa,kuinka joku jaksaa seurata näiden tonttujen toilailuja.Kusi on noussut päähän jo kauan sitten.
Itse olen katsonut ohjelmaa paljon lähinnä tavaroiden takia ja opetusmielessä koska ohjelma opettaa kotimaisen lasin arvosta ja muusta. Akin ahneus on käsittämätöntä sillä yhdessäkin jaksossa kameralle oikein avautui että tuli surullinen mieli kun yksi pikkupoika ei saanut huudettua mitään kun muut huusivat kokoajan tämän päälle... Ei sitten tullu mieleen antaa jotain 5-10 euron pientä tavaraa sille pojalle ihan kuin tolla summalla olis väliä kun voittoa tulee tuhansia euroja. Myöskin se ettei aki voinu tarjota pullakahveja sille yhdelle myyjälle joka kotiin asti toi tavarat. Aki sanoi että pullakahvit pitää itse maksaa..?? Siis parit pullakahvit voisin itse tarjota vaikka perseaukisena opiskelijana
Täh, Aki sano just Markulle, että on myynyt toista tuhatta alotuspannua. Perään heti että on toistakymmentä vuotta myyny. Eikös nuo perjantaisin pidä huutokauppaa?
Koko ohjelma ja sen uusinnat pitäisi lopettaa.
Vierailija wrote:
Koko ohjelma ja sen uusinnat pitäisi lopettaa.
Joo, onhan tää vähä kulunut. Nämä kai uusia jaksoja nyt?
Vierailija wrote:
Täh, Aki sano just Markulle, että on myynyt toista tuhatta alotuspannua. Perään heti että on toistakymmentä vuotta myyny. Eikös nuo perjantaisin pidä huutokauppaa?
Riippuen vuodesta, viikkoja on vuodessa 52 tai 53.
Toistakymmentä vuotta voi olla vaikka 19 vuotta.
Tosta kun lasket niin on lähemmäs 1000 aloituspannua myynyt.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä paskaa,kuinka joku jaksaa seurata näiden tonttujen toilailuja.Kusi on noussut päähän jo kauan sitten.
Itse olen katsonut ohjelmaa paljon lähinnä tavaroiden takia ja opetusmielessä koska ohjelma opettaa kotimaisen lasin arvosta ja muusta. Akin ahneus on käsittämätöntä sillä yhdessäkin jaksossa kameralle oikein avautui että tuli surullinen mieli kun yksi pikkupoika ei saanut huudettua mitään kun muut huusivat kokoajan tämän päälle... Ei sitten tullu mieleen antaa jotain 5-10 euron pientä tavaraa sille pojalle ihan kuin tolla summalla olis väliä kun voittoa tulee tuhansia euroja. Myöskin se ettei aki voinu tarjota pullakahveja sille yhdelle myyjälle joka kotiin asti toi tavarat. Aki sanoi että pullakahvit pitää itse maksaa..?? Siis parit pullakahvit voisin itse tarjota vaikka perseaukisena opiskelijana
Käsikirjoitettua tämä on ollu jo pitkän aikaa, ei se Akista kiini ole.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toista tuhatta tarkoittaa yli 1000, ei lähemmäs 1000.
Vierailija wrote:
Hirveitä summia ihmiset maksavat niistä Markun tekeleistä. Puuseppänä oikein hirvittää katsoa niitä kötöstelyjä.
Tämän illan jaksossakin tekee jostain vanhoista keittiöntuoleista puutarhapenkin.
Kun ne tuolit on alunperin sisäkäyttöön tehty, niin ne tuolien selkämysten liitoksissa olevat liimaukset tuskin kestää ulkona sateessa olemista.
Jatkan vielä omaa yli vuoden takaista kirjoitustani.
Jossain tämän syksyn jaksossa Tekivät sen pikkupojan kanssa jonkun jakkaran. Ei minkäänlaisia tappiliitoksia tehnyt niihin jalkoihin. Eri Keeperiä vaan tursotti siihen jalan päähän ja ruuvilla kannen läpi kiinni.
Semmoinen "liitos" on äärimmäisen heikko. Itse en uskaltaisi edes istua semmoisen päälle. Puhumattakaan siitä, jos joku tietämätön nousee seisomaan sen päälle, niin se tekele voi olla jopa hengenvaarallinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hirveitä summia ihmiset maksavat niistä Markun tekeleistä. Puuseppänä oikein hirvittää katsoa niitä kötöstelyjä.
Tämän illan jaksossakin tekee jostain vanhoista keittiöntuoleista puutarhapenkin.
Kun ne tuolit on alunperin sisäkäyttöön tehty, niin ne tuolien selkämysten liitoksissa olevat liimaukset tuskin kestää ulkona sateessa olemista.
Jatkan vielä omaa yli vuoden takaista kirjoitustani.
Jossain tämän syksyn jaksossa Tekivät sen pikkupojan kanssa jonkun jakkaran. Ei minkäänlaisia tappiliitoksia tehnyt niihin jalkoihin. Eri Keeperiä vaan tursotti siihen jalan päähän ja ruuvilla kannen läpi kiinni.
Semmoinen "liitos" on äärimmäisen heikko. Itse en uskaltaisi edes istua semmoisen päälle. Puhumattakaan siitä, jos joku tietämätön nousee seisomaan sen päälle, niin se tekele voi olla jopa hengenvaarallinen.
Tämän kauden 3. jakso n. 14 minuutin kohdalta.
Kun tulisikin samanlaisia huutokauppa ohjelmia mitä tanskalaiset ja ruotsalaiset tekevät eikä tuota pelleilyä ja alapään juttuja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toista tuhatta tarkoittaa yli 1000, ei lähemmäs 1000.
Jaa oletkin joku vammainen kun otat kaiken kirjaimellisesti.
Vierailija wrote:
Markun tekemät tuotteet on kyllä melko kamalia tuherruksia
Mutt onhan ne "desing by markku"! Kyllä ihmiset on yksinkertaisia. En ottaisi niitä lautakasoja ja romutekeleitä ilmaiseksikaan.
Kiva ohjelma katsoa silloin tällöin. Koko jaksoa ei yleensä jaksa tuijottaa, mutta yhteenveto-osio, jossa kerrotaan, mitä maksoivat kenellekin ja mitä tuli voittoa, on kiinnostavin osa ohjelmaa.
Sitä vaan en ymmärrä, että Heli huutaa myös "itselleen" huutokaupassa. Jos haluu jotain itselleen, niin ei pitäis sit panna myyntiin. Houkutellaan ostaja paikalle tavaralla, joka ei oikeesti oo kaupan. Tulee myös mielikuva, että jos hinta ei nouse kauppaajan mielestä tarpeeks ylös, huudetaan itselle ja pannaan myöhemmin uudestaan myyntiin. Ei oo oikein reilua peliä semmoinen!
Onneksi korona vuosi ei kurittanut kun molemmat rouva ja herra tienasivat ihan pikkusen alle 100 000 per naama .Hulluhan ei ole se joka pyytää.