Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ajattelette tästä elämästä?

Vierailija
08.05.2012 |

Miksi tänne synnytään, mistä tullaan, minne mennään.

Oletteko kokeneet yliluonnollista läsnäoloa elämässänne?

Mihin sinä uskot?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaan, joka on Rakkaus ja joka asuu kaikkialla ja kaikessa. Myös ihmisissä.

Uskon, että koko elämäni oli kirjoitettu jo ennen syntymääni. Uskon silti myös vapaaseen tahtoon ;) Uskon, että tämä Lähettäjä tiesi valintani jo ennen syntymääni.

Uskon rakkauden ja välittämisen olevan elämäntarkoitus. Näissä asioissa olen tuntenut vahvaa Jumalan läsnäoloa ja tunnetta, että olen juuri oikeassa paikassa.

Ole kokenut myös ns. yliluonnollisia asioita, jotka ovat vahvistaneet kokemustani maailmankaikkeudesta.

Paljon on kysymyksiä edelleen, mutta sydämessäni asuu varmuus meitä ohjaavasta loputtomasta Hyvästä.

Uskon myös Jeesuksen olevan tämän Hyvyyden personoituma.

Vierailija
2/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisen ruumiin ulkopuolella.

Uskon, että koko elämäni oli kirjoitettu jo ennen syntymääni. Uskon silti myös vapaaseen tahtoon ;) Uskon, että tämä Lähettäjä tiesi valintani jo ennen syntymääni.

Uskon rakkauden ja välittämisen olevan elämäntarkoitus. Näissä asioissa olen tuntenut vahvaa Jumalan läsnäoloa ja tunnetta, että olen juuri oikeassa paikassa.

Ole kokenut myös ns. yliluonnollisia asioita, jotka ovat vahvistaneet kokemustani maailmankaikkeudesta.

Paljon on kysymyksiä edelleen, mutta sydämessäni asuu varmuus meitä ohjaavasta loputtomasta Hyvästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan, Jeesukseen ja taivaaseen.. Siinäpä se. Eli hartaasti toivon ja rukoilen että kuollessa päästään taivaaseen yhdessä rakkaiden kanssa.

Täällä pitää elää kuten kykenee. Uskon että on paljon asioita jotka tapahtuvat tarkoituksella.. Ihmeitä on maailma täynnä. Perimmäinen idea on uskoa Jeesukseen ja saada sitä kautta elämän täyttymys.

Vierailija
4/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä uskon että ihmisten merkitys maailmankaikkeudelle on paljon pienempi kuin itse toivomme.

Vierailija
5/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut yliluonnollisuuksia, enkä usko mihinkään. Miksi pitäisi olla joku tarkotus? Oliko sillä viime kesän viimeisellä sontakärpäsellä joku tarkoitus elämässään, muu kuin löytää sontakasa ja munia munimisensa? Ei ihmisen elämä ole yhtään sen kummempi avaruudesta tarkasteltuna. Hyttysen paska me ollaan tässä maailmankaikkeudessa, jos sitäkään.

Miksi ihmiset kuvittelevat olevansa niin kiinnostavia, että joku yliolento jaksaisi kaiket päivät tarkkailla heidän tekemisiään?

Vierailija
6/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisen ruumiin ulkopuolella.

Vierailija
7/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin selvää että mitään jumalaa tai muutakaan yliluonnollista ole olemassa.

Kun kuollaan niin se on kerta kaikkinen Game Over.

Vierailija
8/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain kysymyksiä, jotka kiinnostavat minua.

T: Ap

Vierailija
9/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytään sattuman oikusta. Soluista rakennutaan. Elellään oma aikamme, kunnes kuollaan. Siihen loppuu. Elämän tarkoitus elämä itse. Ei yliluonnollisia kokemuksia.

Vierailija
10/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne synnytään

Vierailija
11/11 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta hetkestä ja päivästä pitäisi yrittää löytää hyvää ja nauttia niistä ohikiitävistä hetkistä. Huomenna kaikki voi olla toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan