Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zaran laatu = 0

Vierailija
06.03.2014 |

Zaran vaatteet näyttävät hyviltä kuvissa: muodikkaat ja kivannäköiset mallit ja leikkaukset, yksityiskohtia. Mutta... kankaiden laatu on surkea, venyvät ja vanuvat muodottomiksi tuotapikaa. Kirppistavaraa viimeistään pesun jälkeen. Siis todella, Zaran nykyiset vaatteet ovat kaukana siitä laadusta mitä oli Stockmannin aikana. Nyt arvosanaksi ala-arvoinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:54"]

Zara on laadultaan kokolailla samaa huttua kuin H&M. En yhtään kykene ymmärtämään tätä suomalaisblogien hypetystä.

[/quote]

Niinpä. Olis mielenkiintoista tietää, mistä se Zaran rummutus suomalaisissa blogeissa johtuu. 

[/quote]

Johtuu siitä kun niitä ei saa maaseudulta eikä nettikaupasta :) Eli hankalampi saatavuus nostaa näiden rättien "arvoa" ihmisten silmissä.

Vierailija
22/30 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 15:11"]

Musta tuntuu pahalta ostaa jotain jättikokoja zaralla, siksi en siellä käy. Olen kokoa 36 tai 38 muualla, jokunen vaate taitaa olla jopa 40. Zaralla olen L tai XL.

[/quote]

En minäkään käsitä että miten voin aina olla S, M, L tai XL Zaran vaatteissa :-DDD

Olen normaalisti eurokokoa M eli n. 38/40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on laadultaan kokolailla samaa huttua kuin H&M. En yhtään kykene ymmärtämään tätä suomalaisblogien hypetystä.

Vierailija
24/30 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin Zara ostos kerran: silkkipaita, jota käytin melko paljon. Sitten oli aika laittaa se pesuun ja katsoin pesulappua, siinä luki NO WASH. Ei käsinpesua, ei kuivapesua vaan "EI OLLENKAAN PESUA".

Mahtavaa, kertakäyttötuote siis!

Vierailija
25/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että täältä löytyi vanha ketju niin ei tarvitse aloittaa uutta. Olen juuri käynyt kiertelemässä alennusmyyntejä ja voi hyvä tavaton tuota huttuisen tekstiilin määrää Zarassa ja vastaavissa kaupoissa! Kaikkea tuskin saadaan myydyksi ja ympäristöä ollaan taas saatu kuormitettua turhan tähden. Halusin ostaa pitkän mekon, jota voisin käyttää useana seuraavanakin kesänä, en siis mitään pintamuotia. En löytänyt yhtä ainoaa hyvin ommeltua mekkoa. Lankoja roikkuu yhtenään ja saumat on ommeltu miten sattuu. Päätinkin nyt että en astu enää koskaan halpaketjuliikkeeseen vaan panostan laatuuun. Osaan onneksi itse ommella kauniita vaatteita ja vaikka hyvän kaavan ja kankaan löytämiseen voi mennä aikaa, se ehdottomasti kannattaa. 

Vierailija
26/30 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan ketjuun postaan, koska en jaksa uuttakaan avata. Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa tähän liittyen, mutta ei löydy tietoa. Tilasin Zaran nettikaupasta mekon, joka ei sopinut päälle joten palautin sen. "Maksoin" mekosta postikulut tilatessa, mutta maksua ei vielä velotettu, koska ostin Klarnalla. Ilmottaessani Klarnalle palautuksesta minulla oli kaksi palluraa yhden sijaan, jossa toisessa oli mekon hinta ja toisessa postikulujen hinta. Pystyin valitsemaan molemmat pallurat palautusta kirjatessa Klarnalle. Zaran sivuilla kerrotaan palautuksien kustantavan n. 3 euroa. Olen nyt sitten epätietoinen mitä homma kaikkinensa tulee mulle maksamaan. Paketissa ei ollut mitään muuta kuin tuo mekko ja se lähti siis palautukseen. 

Vierailija
27/30 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Zarassa oli hyvään hintaan ihan laadukkaita vaatteita, nykyään sekin liike on kuin joku Shein. 

Vierailija
28/30 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirppiksetkään enää halua mitään ultrapikamuotia. Jos vaate on pilalle venynyt ja kulahtanut eikä enää kelpaa ap:lle niin miksi joku toinen haluaisi käyttää sitä?? Tehkää vastuullisempia valintoja ja kiertäkää nämä Zarat ja Sheinit ym kaukaa. 

Vierailija
29/30 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on no wash vaatteilla, ymmärrän jos on joku muotinäytöstä varten tehty paperimekko, jota ei voi edes kaupan rekistä käydä hakemassa. Mutta tavalliset vaatteet, vielä silkkiä eikä voi pestä?

Naiset ostavat niitä, pitävät juhlissa ja sitten palauttavat. 

Vierailija
30/30 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavin Zara ostos kerran: silkkipaita, jota käytin melko paljon. Sitten oli aika laittaa se pesuun ja katsoin pesulappua, siinä luki NO WASH. Ei käsinpesua, ei kuivapesua vaan "EI OLLENKAAN PESUA".

Mahtavaa, kertakäyttötuote siis!

Tämä on vanha ketju, mutta silkkipaidan voi pestä käsin max kädenlämpöisessä vedessä tai viedä pesulaan.