Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salmonellatestistä pari kysymystä:

Vierailija
08.05.2012 |

Voinko ottaa näytteen nyt ja viedä sen vasta huomenna postilaatikkoon? Jos laitan sen jääkaappiin (tiedän, kuulostaa oksettavalta, mutta sehän on purkissa ja purkki pahvilaatikossa).

Haittaako jos en kerkeä viemään näytettä tarpeeksi ajoissa, niin että se odottaa postilaatikossa yli yön ja lähtee vasta seuraavana päivänä?

Ja vielä yksi kysymys: Miksi näytettä ei pitäisi viedä perjantaina jolloin se odottaisi viikonlopun yli? Kun sitä ei kuitenkaan kielletä, pyydetään vaan välttämään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina vienyt omin käsin labraan sen. Mutta sulle siis ilmeisesti ihan ohjeissa sanotaan, että postitus olisi ok? Mun mielestä tuo vaan kuulostaa erikoiselta, kun sen näytteenhän pitäisi olla kylmässä ja tosiaan mielellään vain yhden yön yli sielläkin. Eli jos tänään otan näytteen niin huomenna vien sen labraan. En ole koskaan kuullut, että noita voisi postittaakin.

Vierailija
2/3 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettäny postissa. Ja olen pitäny näytettä yön yli jääkaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta saadaan aina sellainen "erikoinen" laatikko, missä viedään postilaatikkoon:)Ei kai sitä labrasta saakaan, en tiedä miksi meillä töissä saa.