Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei kehu mua koskaan

Vierailija
08.05.2012 |

Olen 3-kymppinen nätti nainen. Toisinaan arkena tukka littanassa ja verkkarit päällä, lapsen ruokasotkua rintapielessä. Toisaalta taas jos takana ei ole kauhea valvottu yö, laitan hajuvettä, meikkaan ja valitsen kivat vaatteet. Niin tai näin, en saa koskaan mieheltä ainuttakaan nättiä sanaa. Että näytätpä nätiltä tai mitään. Sen sijaan jos istun saunan lauteella niin mies saattaa ottaa mahasta leikkisästi kiinni että "onkohan se napa siellä jossain", tämä nyt meneekin vitsiksi. Ja kahden pikkulapsen äitinä mulla ON hyvä kroppa, pieni makkara ei haittaa. Mutta jos laitan itseni nätiksi ja lähdetään jonnekin, ei puhettakaan että mies sanoisi mulle jotain nättiä, saattaa sen sijaan katsoa ja todeta "onks sulla jotain röpöä paidassa, voi sua...". Siis jotain rumaa tölväisyä.

Mäkin voisin kehua miestä enemmän, mutta kehun kyllä ihan arkenakin: sanon että onpa meillä komea isukki tai että ai kun sun silmät näyttää hyvältä kun on tuo paita päällä.

Olen sanonut tästä miehelle, mutisee että jaa.. Eilen kun saunan jälkeen kysyin miksei koskaan kehu, hänen kommentoidessaan mun rasvalla läträyksiä, tokasi että "kehutaan jos on kehuttavaa"..

Jep. 30-vuotiaasta asti sitten jaksetta tällaista? :-/ Muuten ok mies ja isä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!

Kuka katkera no-life siellä tulee urputtamaan? Varmaan kasvatat tänne juuri tuollaisia miehiä, joita ei ole koskaan kehuttu ja jotka eivät itse sitten ole oppineet muita kehumaan. Kasva itse jo.

Vierailija
22/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!

Kuka katkera no-life siellä tulee urputtamaan? Varmaan kasvatat tänne juuri tuollaisia miehiä, joita ei ole koskaan kehuttu ja jotka eivät itse sitten ole oppineet muita kehumaan. Kasva itse jo.

Jos minusta tulee pinnallinen elämäni pyörii ulkonäköni kehumisen ympärillä.

En tiedä, ehkä haluan kuitenkin kasvattaa tänne miehiä, jotka kunnioittavat toisia teoin ja joille ulkonäön sijasta tärkeäpää on ihan arkiset asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!

Nyt kasvattamaan tänne miehiä, jotka polvillaan palvovat vaan ulkoistaolemusta ja jaksavat vaan kehua kehua ja kehua.

Vierailija
24/39 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehu. Eikä kehunut seurustelun alkuvaiheessakaan ikinä. Suomalaiset nyt vaan ovat sellaisia. Sitten ne valittavat selän takana, että akka antaa itsensä levähtää eikä laittaudu. Ikäänkuin naiset osaisivat lukea ajatuksia. Tavallaan ihan hyvä toisaalta, koska sitten erottaa helpommin suomalaisen pelimiehen. Ne kehuvat kyllä maasta taivaisiin ihan kenet hyvänsä jos ovat akuutisti pillun puutteessa.

Vierailija
25/39 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vahva suomalainen nainen kehuja kaipaa

Vierailija
26/39 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan usein on niin että kehuja ei noteerata.

Vaimoni ainakin kokee etten kehu häntä koskaan.

Tämä ei kuitenkaan ole totta. Joka päivä kerron ja annan palautetta monesta asiata mitkä hän tekee kivasti ja minut/muut huomioon ottaen.

Ei millään muista niitä.

Minulle onkin tullut kovasti fiilis, että heijastaa oman käytöksensä minuun. Hän unohtaa kehut. Se ei mua haittaa vaan se, että jos saan jotain valmiiksi/teen kivasti niin huomauttaa heti mitä seuraavaksi pitää tehdä/on tekemättä.

Vierailija
27/39 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kehuja vaan on mukava kuulla, ja tärkeääkin. En minäkään ole mikään pinnallinen, en laittaudu joka päivä enkä ole edes mitenkään erityisen kaunis, mutta silti kovasti lämmittää kun mies muistaa joskus kehua. Sanoo vielä niin uskottavasti, ei mitään "olet maailman kaunein nainen", vaan sellaista, jota voin uskoa. Esim. laittautuneena että "ootpa vaan hyvännäköinen nainen", tai jos en ole laittautunut tai olen just herännyt, niin sanoo että "oot ihan uskomattoman söpö", tai kehuu minusta otettuja kuvia tms. Tuntuu hyvältä, ja koska tiedän sen, niin tykkään myös itse kehua miehen mieluisaa ulkonäköä. Pysyy myös tietynlainen vire yllä, kun tietää että miellyttää toisen silmää, vink vink miehille...

Vierailija
28/39 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 17:21"]onkohan tässä nyt kyse siitä ettei suomalaiset kehu?

Minun mieheni ei ole suomesta vaan aasiasta ja kehuu joka päivä, on innoissaan, sanoo rakastavansa, haluaa pussailla ja halia...

kaunis kaunis kaunis, seksikäs, söpö..

kaikki tulee :D

Minä en koskaan kehu.

Miehni ei myöskään tykkää olla yksin vaan haluaa olla yhdessä paljon. tykkää olla kotona ja siivoaa paljon.. hoitaa kaupassakäynnit sun muut...

Ja iltaisin antaa hierontaa yms...

Onkohan hän normaali?

[/quote]

Hah, löysin oman tekstini yli kahden vuoden takaa. Mies edelleen täysin samanlainen :)

Vierailija
29/39 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
30/39 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä vakavasti.. 

Vierailija
31/39 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, mutta paneeko edes?

Vierailija
32/39 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu kyllä ulkonäköäni, olen sitten tälläytynyt tai just sängystä tukka pystyssä noussut. Muistaa mainita, jos on jtn erityistä, uudet vaatteet tai kampaus, mutta arjessakin kehuu jatkuvasti. Sama toimii myös toisinpäin.

Vierailija
33/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aina kun mieheni haukkuu niin vetoaa siihen että pitää osata puhua faktoja ja osata ottaa kritiikkiö vastaan. Okei, mutta itse ei varmaan ota huomioon että toiset ihmiset voivat olla herkkiä ja loukkaantuvat

Vierailija
34/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Arki on arkea,elämä on elämää.Ei joillekkin luonteille sovi kehuminen,kiittäminen,huomioiminen tai ehkä joskus.Arki on hektistä.Monesti ei tule ajatelleeksi kuin paljon joku huomioiminen merkkaa toiselle.Mutta täytyy muistaa että me ollaan vaan ihmisiä,meillä on omat puutteemme ja vikamme.

Vierailija
35/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni onneksi kehuu paljon, ja ihan suomalainen on. Arvostan tätä piirrettä hänessä paljon.

Vierailija
36/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 15:28"]

Kasva jo.

Et voi olla tosissasi?!

[/quote]

Oletko ihan tosissasi tätä mieltä?! Onko sun mielestä kehuminen turhaa? Toivottavasti et ole kenenkään puoliso, vanhempi tai esimies, sillä tuolla asenteella luot vain huonoa ilmapiiriä ympärillesi. Kehuilla ja hyvällä palautteella saa paljen enemmän aikaiseksi kuin haukuilla tai moitteilla. Toki kriittistä palautettakin tulee antaa, kun sille aihetta on. Olen sitä mieltä, että sä olet ehdottomasti ihan viimeinen ihminen sanomaan jollekin, että kasva jo. Kasva itse.

Vierailija
37/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu munkaan mies. Kerran sanoin sille, ettei kehu mua koskaan. Se oli ihan kiukkuinen ja kysyi, että MISTÄ sua pitäisi kehua. :(  En odota mitään ylitsevuotavaa lepertelyä, että oisin universumin ihanin nainen, mutta joku pieni huomio, kuten onpa sun tukka nätisti tai toi mekko sopii sulle hyvin olis joskus niin ihanaa kuulla. Muilta miehiltä saan huomiota, en omaltani. Ja oon ihan normaalikokoinen, 163 cm, 48 kg.

Vierailija
38/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:22"]

Ei kehu munkaan mies. Kerran sanoin sille, ettei kehu mua koskaan. Se oli ihan kiukkuinen ja kysyi, että MISTÄ sua pitäisi kehua. :(  En odota mitään ylitsevuotavaa lepertelyä, että oisin universumin ihanin nainen, mutta joku pieni huomio, kuten onpa sun tukka nätisti tai toi mekko sopii sulle hyvin olis joskus niin ihanaa kuulla. Muilta miehiltä saan huomiota, en omaltani. Ja oon ihan normaalikokoinen, 163 cm, 48 kg.

[/quote]

luulen, että tiedän mitä tarkoitat. Toisen ihmisen huomiotta jättäminen on oikeestaan vielä pahempi kuin arvosteleminen. Sellainen asenne, että tee mitä tykkäät, ihan sama, ei kiinnosta mua.

Vierailija
39/39 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hate my man.