Verta ja maha sekaisin rv37+4
Voisiko synnytys olla kuitenkin käynnistymässä?
Kävin herätessäni vessassa ja maha oli ihan sekaisin ja tuli hieman verta. Verta ei tullut paljoon, pönttöön hieman ja pyyhkiessä hyvä jos jäi mitään (yks tippa oli paperissa).
Viime päivinä supistellut paljon, välillä ollut kipeitäkin supistuksia, mutta näitä ei ole ollut paljon.
Sunnuntaina kaaduin rannalla ja kävin näytillä synnärillä, kaikki oli kuulemma hyvin :) Ihmettelivät vaan kun silloinkin supisteli kuulemma paljon mutta itse en mitään tuntenut.
Vauva on mun mielestä nyt ollut vähän rauhallisempi liikkeissään kun normaalisti pari viimeistä päivää.
Soitin nyt aamulla äitiyspolille ja kätilö sano että verta pitäisi tulla runsaasti ennen kuin tulee näytille. Sanoi että niukka verentulo kuuluu vaan asiaan, vielä jos supisteleekin paljon. Lapsen liikkeistä ei kysynyt mitään. Mut on se kuitenkin tänäänkin liikkunut.
Nyt on puhelun jälkeen huomasin että oikea kylkeni on hieman kipeä, mutta sielä se lapsikin tykkää aina olla, joten ei varmaan ole mikään ihmekään :)
Mitäs mieltä olette?
Kommentit (2)
ok, alkaa olee jännät paikat. Onko normaalia tuo että lapsi on hieman rauhallisempi ollut pari viimeistä päivää?
siltä tuo kuulostaa. Mulla oli kans ripulia pari pvää ennen synnytystä. Samoin veristä limaa alko tulemaan vuorokaus ennen synnytystä.