Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko seonnut kun eroan miehestä tällaisella hetkellä ?

Vierailija
08.05.2012 |

Miehellä on hyvä työpaikka, saa jatkuvasti uusia työtarjouksia, asuu tällä hetkellä ulkomailla, johon me lasten kanssa pääsisimme ilmaisille lomamatkoille. Kesäksikin oli suunnitteilla matka ja odotin sitä kovasti.

Minulla ei ole vielä ammattia, olen rahaton, ei varaa matkustaa, ja elämässä ei ole vielä mitään suuria mahdollisuuksia tehdä mitään erikoista. Olen silti eroamassa miehestä, koska suhteessa minulla on jatkuvasti ollut paha ja epämääräinen olo ja tunne siitä, että en voi hallita tai päättää omasta elämästäni. On ollut uskottomuutta ja muuta epäilyttävää.

Ratkaisuni kauhistuttaa silti ja mietin, olenko ihan tyhmä kun tällaisessa tilanteessa lopetan suhteen ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muun oman elämän

Vierailija
2/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita tähtäys vaikka vuoden parin päähän. Hanki itsellesi elämä sillä aikaa, miehes ilmeisesti hoitaa kyllä oman elämänsä jos höylää muita. Että sitä kohtaan ei tarvi mitään lojaalisuutta tuntea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin suhteesta johtuen.

Epämääräinen paha olo itsensä kanssa ei oikein kuulosta järkevältä syyltä erota.

Siitä mä olen surullinen, että olet hankkinut itsesi ja lapsenne sellaiseen tilanteeseen, että et voi elättää teitä. Se on pyhää tyhmyyttä.

Vierailija
4/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin suhteesta johtuen.

Epämääräinen paha olo itsensä kanssa ei oikein kuulosta järkevältä syyltä erota.

Siitä mä olen surullinen, että olet hankkinut itsesi ja lapsenne sellaiseen tilanteeseen, että et voi elättää teitä. Se on pyhää tyhmyyttä.

Tosin kaksi asiaa:

Suhde ei ole hyvä, jos raha on ainoa syy pysyä siiän.

Uskottomuus on aina huonon suhteen merkki.

Vierailija
5/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu siitä kun mies tekee yksin kaikki päätökset eikä ole edes fyysisesti paikalla( ? )

Vierailija
6/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu siitä kun mies tekee yksin kaikki päätökset eikä ole edes fyysisesti paikalla( ? )

ap sanoi, että mies on kyllä ulkomailla mutta ei siinä missään lukenut että mies tekee sieltä käsin ap:ta koskevat päätökset.

Ap:n pitää nyt hankkia työpaikka jos aikoo eroa ruveta puuhaamaan. Oletan, että mies kuitenkin elättää ap:ta?

Vierailija
7/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ollut uskoton?

Jos sinä, eroa. Onhan tuo väärin elää toisen rahoilla ja vielä lisäksi pettää.

Jos miehesi, eroa, ellet aidosti pysty antamaan anteeksi. Ja miehesi oikeasti tekemässä muutosta.

Muussa tapauksessa kannattaa pysyä yhdessä.

Vierailija
8/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa ettet voi hallita ja päättää elämästäsi? Ei kai tuo kaukana ulkomailla asuva mies kauheasti voi vaikuttaa siihen mitä sinä täällä päätät ja teet?

Mieleen tulee myös vastakyysmys otsikolle että miksi sitten olisit yhdessä tuon kanssa. Mies on ilmeisesti uskoton mikä on hyvin raskasta varsinkin jos toistuu. Hänen varoistaan ei ilmeisesti niistäkään ole juuri sinulle hyötyä paitsi matkustelumahdollisuu, kun kerran sanot etä olet rahaton eikä mahdollisuuksia tehdä mitään erityistä. Et ainakaan kerro että tunnepohjaisesti kauheasti rakastaisitkaan miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä