Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha nestekaasulla

Vierailija
08.05.2012 |

Olen suunnitellut tappavani itseni avaamalla nestekaasupullon suljetussa vessassa. Riittäisikö 3 kg:n pullo vai pitäisikö olla 5 kg:n

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on suunnitelmat! Tulitikulla varmaan voit viimeistellä homman, jos kaasu ei tunnu riittävän? Mutta suosittelisin kuitenkin hoitoon menemistä enemmän, nestekaasu kun on yllättävän kallista ja painavaa raahailla.

Vierailija
2/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos on, niin unohda tuo idea. Ensinnäkin se vaarantaa muiden talossa asuvien terveyden. Toisekseen on aina muitakin vaihtoehtoja. Itsemurhaa suunitteleva on psykoosissa tai ei ainakaan normaalissa mielentilassa. Hommaat nyt apua. Hanki lääkäriaika ja vaadi lääkitystä ja keskusteluapua. Itsemurha on aina turha ratkaisu. Tiedän tämän koska läheiseni päätyi siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä sellainen mieleen, että voisko kelalta/sossusta saada jotain korvauksia tai tukia noiden ostamiseen, kun omaa terveyttänihän varte oon hankkimassa?

Vierailija
4/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo edellinen ei ollut minun lähettämäni. En usko muiden vaarantuvan, tarkoitus siis tiivistää vessasta ilmanvaihto, jolloin kaasua ei kulkeudu muualle. Tähän tuskin on turha lääkäriltä apua enää hakea, asia on moneen kertaan mietitty.

Vierailija
5/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa. Varmasti rakastat jotakuta? Rakastathan?

Olen tehnyt ilmoituksen asiattomasta viestistä sen jälkeen kun tuo tukien huutelija laittoi viestinsä. Pidin tätä provona.

Pahoittelen kovasti, että elämäsi on ajautunut tuohon pinteeseen. Hae apua, se kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi