Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla noin kauhea yskä naapurilla ettei lopu ollenkaan?

Vierailija
07.05.2012 |

Tais tulla just kotiin ja köhinyt jo pitkään. Viime yönä valvoin kuunnellen yskimistä kun en saanut untakaan. Kiva että seinät on näköjään ihan paperia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon yskinyt astman takia 3 kk. ja pahinta ollut 2 viikkoa ilman symbicorttia,että saan ke3lakorttiin todistuksen astmasta,että saan lääkkeet halvemmalla. on muuten veemäinen sairaus! yrjöön limaa ja päätä ja jokaista lihasta särkee! :( onneksi asun omakotitalossa,ni en rienaa ketään muuta kuin omaa perhettä yskimiselläni..

Vierailija
2/3 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon yskinyt astman takia 3 kk. ja pahinta ollut 2 viikkoa ilman symbicorttia,että saan ke3lakorttiin todistuksen astmasta,että saan lääkkeet halvemmalla. on muuten veemäinen sairaus! yrjöön limaa ja päätä ja jokaista lihasta särkee! :( onneksi asun omakotitalossa,ni en rienaa ketään muuta kuin omaa perhettä yskimiselläni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yskinyt vuosia, syytä ei vieläkään tiedetä. Pariin otteeseen, kun yskä on oikein pahaksi yltynyt, olen ollut osastolla tutkittavana, mutta en ole saanut mukaani mitään muuta kuin arvauksia yskän syystä. Kortisonikuurilla yskä saadaan aina hetkeksi pois, mutta kun kuuri loppuu, yskä palaa.

Ja tiedoksi kaikille, en tupakoi. Olen asunut tänä aikana useammassa asunnossa, eikä muutto ole koskaan vaikuttanut yskään mitenkään, vaikka joskus yhtenä arvailuna esitettiin hometta oireiden aiheuttajaksi. Keuhkoja on tutkittu ja kuvattu niin usein, että varmaan hohtaa pimeässä vielä vuosia.