Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melatoniinista.

Vierailija
26.04.2012 |

Onko lapsellanne ollut ko. tuotetta? Onko ollut apua? Voiko sitä ostaa kaikista apteekeista vai vaan yliopiston apteekista? Hinta?

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupoista ihan laillisesti. Juuri eilen ostin Lifestä. Itse olen käyttänyt ainakin 15 v. mutta en tiedä voiko lapselle antaa.

Vierailija
2/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuorena syötynä todettu aiheuttavan naaraille hedelmättömyyttä, ihmislasten kohdalla ko tutkimusta ei kai vielä ole tehty? Tyttölapsille ei ainakaan suositella pitkäaikaiseen käyttöön.

Oma kokemus(poikalapsella) oli, että ei mitään tehoa, vaikka kokeiltiin kauan ja kovallakin annostuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on poika 7v. saanut ekan satsin eilen illalla. Nukahti tunnissa melatoniinin oton jälkeen. Kokeilin itsekkin samalla ja nukahdin sohvalle telkkarin ääreen. Ainakin meillä toimii.

ap

Vierailija
4/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitä mista vaan apteekista, ja joistain luontaistuotekaupoistakin, vaikka luulin ettei sitä Suomessa saisi kuin reseptillä. Mutta se sääntö on joku muuttunut tai sitten meidän lähistöllä olevassa luontaistuotekauppa ei tiedä, ettei sitä saisi myydä?

Vierailija
5/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yliopiston apteekkine valmistaa.

Kokemusta vain aikuiskäytössä, sehän on hormooni. Ei haittavaikutuksia aikuisilla. Turvallinen.

Vierailija
6/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Suomesta melatoniinia ei saa, kuin reseptillä. Aika outo homma koska muualla sitä saa ihan ruokakaupoistakin, luonnontoutehan se on. Itse olen rahdannut sitä lomamatkalta USA:sta. Kyllä melatoniini on uniongelmissa auttanut, ei vain saa pitkiä aikoja sitä käyttää.

Vierailija
7/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhytvaikutteisesta en tiedä.

Se auttaa, jos ongelma on unen saaminen illalla, mutta ei auta, jos ongelma on se, että heräilee kesken yön, ja/tai ei sitten herättyään enää saa unta.

Minä henk koht en ihan täysin ymmärrä, miten melatoniinista ihmisten ajattelussa tekee täysin vaarattoman se, että ihmisen omakin elimistö valmistaa sitä. Valmistaa elimistö tyroksiinia ja induliiniakin, ja silti ne tappavat liika-annoksina. Melatoniinilla ON myös haittavaikutuksia. Se on vain sama kuin kaikkien lääkkeitten kanssa, on mietittävä onko lääkkeen hyöty tässä tapauksessa niin suuri, että se on haittoja isompi.

Vierailija
8/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys tästä valmisteesta ja se bannattiin mutta

silti sitä joissakin paikoissa myydään kai edelleen.

http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2011/07/sininen-uni-palasi-…