Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys oikeudesta osittaiseen hoitovapaaseen.

Vierailija
07.05.2012 |

Onko jollakulla kokemuksia/tietoa, minkälainen on työnantajalle koituva vakava haitta, jonka vuoksi osittaisen hoitovapaan voi jättää myöntämättä työntekijälle? Onko keneltäkään kielletty osittaista hoitovapaata?

Tässä mietiskelen, kun ensi syksynä jäisin osittaiselle hoitovapaalle, mutta vahvasti epäilen työnantajan suhtautuvan asiaan melkoisen nyreästi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainoa työntekijä.

ap

Vierailija
2/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on, niin tuskin osittainen hoitovapaa on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole korvaamaton, eikä minun mielestäni asiassa olekaan sellaista ongelmaa, jota ei voisi ratkaista. Mutta luulen, että työnantaja on asiasta eri mieltä. Ja yrittää "painostaa" etten jäisi osittaiselle hoitovapaalle.

Vierailija
4/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että harkitsen sellaista mahdollisuutta ja olen itse pohtinut jo mitä töitä olisi helppo siirtää muille jne. Parin viikon päästä juttelin asiasta uudelleen tyylillä "olen valmis joustamaan". Saatiin sovittua, että aloitan yhden projektin päätyttyä ja seuraavassa huomioidaan 80 % työpanos. Hyvin meni kun esitin asian varovasti ja tunnustellen. Aloitan siis lokakuun alusta.

Vierailija
5/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole korvaamaton, eikä minun mielestäni asiassa olekaan sellaista ongelmaa, jota ei voisi ratkaista. Mutta luulen, että työnantaja on asiasta eri mieltä. Ja yrittää "painostaa" etten jäisi osittaiselle hoitovapaalle.

jos sulla on tuohon toimiva ratkaisu, niin ei sitä voi evätä.

Vierailija
6/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva työnantaja ei noihin suostu.

Vierailija
7/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva työnantaja ei noihin suostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä