Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneimpia palautteita mitä näin keväällä voi lapsistaan saada

Vierailija
07.05.2012 |

"kun poika tuli tähän kouluun, hänestä näki heti, että häntä on RAKASTETTU valtavasti!"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella hieno kohteliasuus!!

Mun anoppi sanoi mulle melkein yhtä kauniin kohteliaisuuden. Poika oli ollut siellä kesällä vierailulla viikon verran. Kyselin että miten oli kaikki sujunut. Anoppi sanoi, että näkee pojastamme sen, että poika on saanut elää rauhallisessa perheessä ja on äärimmäisen hyvin kohdeltu. syynä oli se että poika on aina niin luottavainen ja aurinkoinen.

Se on mun mielestä suuri kohteliasuus koska on anopin sanoma.

Vierailija
2/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyrisin hyvästä mielestä, kun elto eskarikeskustelussa sanoi, että näkee miten lapsi turvautuu meihin, käyttäytyy siten kuin turvallisessa perheessä elävä lapsi käyttäytyy ja on selvästi kiintynyt vanhempiinsa. :) Adolapsesta se on paljon sanottu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvin voisin kääntää "luottavaisen" niin, että kiinnittyy kehen tahansa aikuiseen kun kotona ei ole luotettavaa aikuista tai "turvautumisen" niin, ettei lapsi ole kyennyt irtautumaan sylilapsivaiheesta.

Mutta, hö, suurin osa lapsista voi hyvin, vaikka heidän voimisiaan voi väännellä erinäisten psykologisten näkökantojen avulla millaiseksi tahansa.

Vierailija
4/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä "ammattiaksvattajien" sanomisillaon kovasti väliä, hyvässä ja huonossa. On ihanaa saada aidon tuntuista palautetta :´) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi