Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sinua ensimmäisen kerran seksuaalisesti häirittiin?

Vierailija
07.05.2012 |

Ja nyt en tarkoita mitään molemminpuolista mukavaa flirttiä, vaan ikävää häirintää.

Aloitan:

Olin 12v, kun häirittiin kaksi kertaa. 60v sukulainen kehui mun tissejä kaikkien kuullen sukujuhlilla. Myöhemmin toinen sukulaismies tarjosi "purkkaa" ja tunki kondomeja käteen.

Kommentit (308)

Vierailija
161/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:15"]

Miehet on sairaita. :/

[/quote]

Ei, vaan pervot ovat sairaita. Samoin kuin yleistyksesi.

Vierailija
162/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 5-vuotias kun olin enoni kanssa kahden autossa kesähelteillä. Hän nosti hameenhelmaa ja kohotti pikkareita ja tsekkasi pimpin. Ei koskenut enempää, mutta katsoi. En kertonut koskaan tästä kellekään.

9-vuotiaana sitten uimarannalla joku aikuinen mies kulki hiplailemassa jaloista ja tarjoutui viskaamaan veteen ym. vesileikkejä, josta lapset pitää. Ihmeteltiin vaan sitten kaverin kanssa jälkeenpäin, että joku kummallinen letku sillä oli housuissa jonka se painoi meidän selkää vasten välillä.

Onhan noita ollut aika paljon kun ajattelee, toisella kymmenellä sitten tuli omanikäisten poikien ja toisaalta oman isän ikäisten miesten puristelut pyytämättä ja yllättäen ja kaikenlaiset rivoudet, joita halusivat sanoa kasvavalle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kertonut kokeneensa seksuaalista häirintään jo tosi nuorena oman ikäisten poikien taholta. Mietin, että onkohan osaa näistä pojista itseään käytetty hyväksi kun usein oireenahan on yliseksuaalinen käyttäytyminen jos hyväksikäyttö on pitkäkestoista. 

Itse olin n. 1v kun rinnat alkoivat vähän kasvaa. Sukulaismies tökki niitä ja kehui, että kohta alan olemaan nainen. Hävetti kun siinä oli ympärillä paljon aikuisia ihmisiä (joista kukaan ei tosin tehnyt tai sanonut mitään). 

Vierailija
164/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*217 korjaa: olin siis 11v

Vierailija
165/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana 14v tyttö puristi pakarasta kun kävelin käytävällä ruokalaa kohti psyk.polilla. Silloin hävetti ja kävelin eteenpäin katsomatta taakse. Nyt lähinnä muistelen kaiholla. -kolmekymppinen mies-

Vierailija
166/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ylä-asteella joku opettaja (en muista mitä ainetta opetti) pyysi konttoriin.
Kun sitten avasin konttorin oven opettaja veti mut sisälle, oven laitto lukkoon ja alkoit koskettelemaan sieltä. Laski housunsa alas ja alkoi hivelemään penistään. Tönäisi minut lattialle ja kosketteli rintojani ja alapäätäni. Nousin ylös ja sain avattua oven. Rehtoria päin heti juoksin ja opettaja vielä ovella vetää käteen ja erotettiin ja oikeuteen tää juttu kans meni...

Vierailija
167/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 34 eikä ole vielä kertaakaan tähän ikään mennessä häiritty. Pitäisiköhän tämä tulkita niin ettei minua rumempaa löydy vai?

Vierailija
168/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nää nyt häirintää, mutta...

About 6-v:na isommat, n. 10 v pojat halusi kattoa pikkuhousujen sisään. En tajunnut kieltäytyä.

8 v:na vuotta vanhemmat pojat vei sänkyyn, riisui itsensä alasti ja alkoi nylkyttää. Lopettivat vasta kun aloin huutaa ja potkia. :/

Leikkejä, jotka ois saanut jäädä leikkimättä.

Varsinaista häirintää koin vasta n. 20 v:na, kun kävelin elokuvan myöhäisnäytöksen jälkeen kaupungilla ja vastaan tuli rinnakkain kolme nuorta miestä, jotka alkoivat persettä vaatia. Minä kokemattomana kotikissana säikähdin sitäkin pahasti, vaikka ilmeisesti aika yleistä ja tavallista.

Vierailija
169/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikinopettaja ahdisteli minua kun olin 12-vuotias. Hän oli keski-ikäinen perheenisä. Jäin musiikintuntien jälkeen luokkaan kahdestaan hänen kanssaan hänen pyynnöstään ja jouduin istumaan hänen sylissään samalla kun hän kuiskutteli aivan **tanan pervoja juttuja siitä, kuinka "enkeli" olen ja hiplasi vartaloani. Onneksi vaihdoimme paikkakuntaa kesken lukuvuoden. En ole koskaan kertonut tapahtuneesta vanhemmilleni ja usein mietin että voinko vieläkin tehdä jonkun ilmoituksen, vaikka siitä on kulunut melkein jo 10 vuotta.

Vierailija
170/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pyysi maalaistiell

kyytiin, 11 vuotiaana oisin saanu 50 mk kun oisin lähtenyt känniläisen luo, oli karkkikaupan kulmilla. monenlaist ehdotusta tullut milloin keneltäkin. Omaa lasta, 8 v on myös pyydetty auton kyytiin yms. kuinkahan iso prosentti miehistä on näitä enemmän tai vähemmän pedoja? musta tuntuu että iso osa miehistä.

Vierailija
171/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin äitiäni lääkärin vastaanottotilassa (!) ja vieressäni ollut mies alkoi hipelöimään rintojani. Menin ihan lukkoon enkä osannut sanoa mitään, käännyin vain poispäin ettei hän ylettäisi rintoihini... pahinta on, että vastapäätä ollut mies "uppoutui" sanomalehteensä, olen varma että hän näki mitä tapahtui, eikä tehnyt mitään. Nyt jos noin kävisi, saisivat kyllä molemmat niin huutia että!

Vierailija
172/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kylämme lähellä oli yleinen uimapaikka, jossa "uimavalvojana" joku paikallinen vanha pappa, jolla ei muuta tekemistä ollut muuta kuin päivystää rannalla ja tarkkailla lapsia. Tuli tarkastamaan varsinkin tyttöjen pukukoppeihin, että uima-asut laitetaan kunnolla ja "avusti" pukujen kanssa samalla hipelöiden tissejä ja haaroväliä, toinen käsi omassa haaroissaan. Puinkin aina uima-asun kotona ja ajoin märkä asu päällä takaisin kun en halunnut joutua näiden yllätystarkastusten kohteeksi tai jäädä odottamaan rannalle asun kuivumista. Pappa tarjosi myös ilmaista "uimaopetusta" väkisin. Muistan sanoneeni että osaan jo uida johon pappa tokaisi että harjoitus ei ole koskaan pahasta ja uitti minua kourien samalla haaraväliä ja tissejä. Tämän jälkeen harjoiteltiin vesipelastusta, jossa veti minut kiinni etumukseensa ja hieroi jäykkää penistään takapuoleeni ja urahteli. Tätä kesti sitten koko "harjoituksen" ajan. Myöhemmin vasta olen tajunnut että sitä kesti luultavasti aina niin kauan että ukko laukesi uimahousuihinsa. Lähes kaikki lapset tiesivät tämän papan tavat ja pyrkivät välttelemään. Kukaan aikuinen ei tiennyt papan toimista ja tuskin kukaan kertoikaan. En tiedä onko ko. henkilö enää hengissä. Muutimme pois kun täytin 15.

Vierailija
173/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikentän vieressä asui joku ihme seko tyyppi, jota ei koskaan näkynyt, paitsi kerran oli takapihallaan leikkikentän vierellä masturboimassa housut nilkoissa. En silloin ymmärtänyt mitä mies tekee, mutta muistan ukon ilmeen ja jäykän elimen kädessään. Muistaakseni joku meni sanomaan toisen talon pihalle jollekkin vanhemmalle mopopojalle, joka soitti poliisin. Huusimme ukolle, ja näin jälkikäteen se oli virhe, että poliisit on tulossa jolloin ukko veti housut jalkaansa ja kun poliisit tuli paikalle niin meni lasten mielikuvituksen piikkiin kun se vain sanoi poliiseille että oli takapihalla ottamassa aurinkoa. Ei tosin näkynyt enää sen jälkeen ikinä takapihallaan, mutta ikkunassa kyllä.

Vierailija
174/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin jäämään tukiopetukseen kun hihittelin sukupuolivalistustunnilla. Opettaja pakotti minut koskettelemaan itseäni housujen läpi pimpistä samalla kun kertoi mitä osaa muka kosketin. Vieläkin oksettaa kun ajattelen tilannetta.

Vierailija
175/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain myös teini-iässä kokea miesten "huomiota", ikävää sellaista. Kaiken maailman ällöttävät turjakkeet katsoivat asiakseen huudella jotain törkeää, esim. kommentoida rintoja tms. Eräs ääliö tuli junassa istumaan viereen ja alkoi hipelöidä reittä, istui ihan viereen. Siirryin pois, ja tuli perässä. Vielä asemallakin jatkoi seuraamista mutta sain onneksi karistettua. Toisen kerran junassa vastapäätä istui nuorehko mies, löysät verkkarit jalassa ja alkoi "salaa" hipelöidä itseään.

Nuorena olin sen verran arka ja ujo että en osannut reagoida oikein mitenkään näihin. Nyt jos joku tulisi junassa nylkyttämään niin saisi kuulla kunniansa. Mutta eihän noita pervoja tällaiset täti-ihmiset enää kiinnosta. Ja tietenkin pervot tietävät että nuori ja lapsi on helppo uhri juurikin siksi että eivät pysty torjumaan ahdistelua.

Vierailija
176/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pyysi maalaistiell

kyytiin, 11 vuotiaana oisin saanu 50 mk kun oisin lähtenyt känniläisen luo, oli karkkikaupan kulmilla. monenlaist ehdotusta tullut milloin keneltäkin. Omaa lasta, 8 v on myös pyydetty auton kyytiin yms. kuinkahan iso prosentti miehistä on näitä enemmän tai vähemmän pedoja? musta tuntuu että iso osa miehistä.

niin on tullut siihen tulokseen että melkein kaikki miehet himoitsevat ala-ikäisiä tai jopa esiteinejä. En seurustellut tyypin kanssa kauan, mutta mitä enemmän olen elämää nähnyt niin sen surullisemman todelta tuo kommentti vaikutti.

Vierailija
177/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kaikki oli selvää ja olin lähdössä ukko suuteli mua suulle, kielen kanssa! Hyi helvetti! Syljeskelin koko matkan kotiin.

Vierailija
178/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niihin on jotenkin turtunut. Oli niitä silloinkin kun olin lapsi, niitä vaan juostiin karkuun tai vaihdettiin rannalla paikkaa. Olen juossut kaverini kanssa karkuun myös autolla kulkevaa itsensäpaljastelijaa joka yritti vaatia meitä kyytiin, juostiin tieltä pellolle niin kovaa kun jaloista päästiin.

Olen joutunut erään liikuntaharrastuksen miesopettajan kopeloitavaksi, rimpuillut irti enkä kertonut jälkeenpäin kenellekään miksi lopetin harrastuksessa.

Yläasteella pojat kävivät usein kiinni rintoihin tai leikkivät "nylkyttämistä" jonka joku mainitsi edellä. Se oli poikien mielestä varmaankin hauskaa mutta tyttöjen mielestä ahdistavaa. Lisäksi pojat tietenkin huorittelivat, ilman mitään aihetta, niihinkin turtui.

Olen saanut baarissa lukemattomia kertoja väistellä tai rimpuilla irti kopeloinnista tai puristelusta. Enkä todellakaan pukeudu provosoivasti. Oma ex-poikaystäväni on yrittänyt raiskata minut kerran kännissä mutta epäonnistunut humalatilansa vuoksi.

Näitähän riittää. Ei kokemastaan ahdistelusta pystyisi pitämään edes lukua.

N38

Vierailija
179/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten mökillä, vanhempani ja mökin emäntä lähtivät kalaan. Isäntä jäi mökille. Itse en osannut aavistaa mitään kun olin aina pitänyt tätä tuttavaperhettä normaalina. Kysyin saanko mennä saunaan ja uimaan kun alkoi käydä aika pitkäksi johon mies sanoi että tottakai. Kun olin saunassa niin yhtäkkiä mies ilmestyy saunaan alasti kulli ojossa ja alkaa vetämään käteen samalla kysellen että kiihotunko ja haluanko runkata häntä. Siinä sitten katsoin alasti käpertyneenä saunan ylälauteilla nurkassa kun mies ähisee ja runkkaa ja lopuksi laukesi reidelleni. En uskaltanut kertoa vanhemmilleni, mutta yritin vihjailla että lähtisimme jo pois kun pelkäsin tuota miestä ihan koko ajan. Olimme vielä 5 päivää tuolla mökillä ja olin ihan hajalla kun pelkäsin kuollakseni esim. öisin että tuleeko se mies ja raiskaa tms. En koskaan enää vieraillut tämän perheen luona.

Vierailija
180/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussissa joku spurgu alkoi huutelemaan kuinka isot tissit minulla on ja yritti tulla viereeni istumaan ja kopeloimaan. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja odotin seuraavaa bussia. Onneksi spurgu ei seurannut. En tiedä minne olisin mennyt jos se olisikin päättänyt myös jäädä pois ja seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan